Διαβάστε πως μέσα σε ένα μόλις χρόνο κατορθώσαμε να γίνουμε οι πρώτοι συνεργάτες της HubSpot στην Ελλάδα, να ξεκινήσουμε πετυχημένες υλοποιήσεις και να κατακτήσουμε τον τίτλο του HubSpot Gold Partner.
Πρέπει να ήταν μέσα του 2012 όταν ανάμεσα στα χιλιάδες blogs, άρθρα και eBooks σχετικά με το Digital Marketing, έπεσα πάνω στο site της HubSpot και άρχισα να διαβάζω όλο αυτό το απίστευτο υλικό που παρήγαγαν και συνεχίζουν να παράγουν κάθε εβδομάδα. Βλέπετε είναι δύσκολο αν τους γνωρίσεις να καταφέρεις να μην πέσεις ... θύμα του Inbound Marketing που οι ίδιοι πρώτοι από όλους εφαρμόζουν στον εαυτό τους.
Αυτό που από τότε μου έκανε εντύπωση και συνεχίζει να με συναρπάζει στην θεωρία του Marketing Automation, ήταν ότι για πρώτη φορά κάποιος έβαζε μια σειρά, μια νοικοκυρεμένη τάξη στο χάος του Digital Marketing βάζοντας τις - μέχρι τότε - αποσπασματικές ενέργειες που κάναμε σε ένα πλαίσιο και μια αλληλουχία που οδηγεί μαθηματικά σε ένα προκαθορισμένο στόχο.
Όχι πια αποστολή newsletters σε λίστες που πρέπει να γίνουν export σε Excel, να ελεγχθούν με το χέρι για να τροφοδοτήσουν τις επόμενες καμπάνιες, όχι πια posts στο Facebook χωρίς στόχο και σκοπό για να γεμίζουμε απλά timelines, αλλά και ούτε εναλλαγή 10 εργαλείων για να τρέξουμε SEO, να συντηρήσουμε Blogs ή να φτιάξουμε 2 φόρμες για να συγκεντρώσουμε τα στοιχεία των επισκεπτών μας.
Χρειαστήκαμε πάνω από ένα χρόνο, πολύ διάβασμα, αρκετή αποφασιστικότητα και μια γερή δόση ρίσκου, για να ξεκινήσουμε να το εφαρμόζουμε στη wedia αλλά και να μιλάμε για Inbound Marketing, σε μια αγορά που σε αρκετές περιπτώσεις ακόμη, δεν κατανοεί την αναγκαιότητα του Digital Marketing, πόσο μάλλον αυτή του οργανωμένου Marketing Automation.
Παρόλα αυτά φαίνεται ότι παντού υπάρχουν επαγγελματίες και εταιρείες που αναζητούν κάτι παραπάνω, κατανοούν τη δυναμική που φέρνει μια τέτοια ολοκληρωμένη προσέγγιση online marketing κι έχουν πειστεί ότι τα web sites μπορούν να γίνουν προέκταση των τμημάτων marketing και πωλήσεών τους, επικοινωνώντας 24x7 το μήνυμά τους, "ψήνοντας" τον επισκέπτη να έρθει πιο κοντά τους όπως ακριβώς κάνουν οι ίδιοι στην πραγματική επαγγελματική ζωή.
Φτάσαμε αισίως στον ένα χρόνο συνεργασίας με τη HubSpot και με βάση τα αποτελέσματα που έχουμε φέρει, μας απονεμήθηκε ο τίτλος του Gold HubSpot Partner ανεβάζοντας πολύ γρήγορα τον πήχη ακόμη πιο ψηλά, βάζοντας μας να στοχεύσουμε μια θέση στη λίστα των Diamond και Platinum partners, όπου ελπίζουμε να βρεθούμε σύντομα, καθώς η συγκεκριμένη πρακτική ψηφιακού μάρκετινγκ και πωλήσεων μονοπωλεί τις προσπάθειες των εταιρειών και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού.
Τι λέτε, θέλετε να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας κι εσείς με τη σειρά σας να μας βοηθήσετε να ανέβουμε πίστα;
* Η cover φωτογραφία μου είναι από το περσινό Inbound14 συνέδριο μαζί με τους ιδρυτές της Hubspot Brian Halligan και Dharmesh Shah μετά την ερώτηση τους: "Panos, how many customers we have in Greece?" Φέτος αν και δεν κατάφερα να πάω στο συνέδριο, θα είχα μια πολύ καλύτερη απάντηση :-) Next year.