Ο όρος lead generation είναι κάτι που ακούγεται συχνά. Σημαίνει μετατροπή των επισκεπτών ενός site σε άτομα με σημαντική πιθανότητα να γίνουν πελάτες.
Δηλαδή το lead generation σημαίνει αύξηση πωλήσεων;
Εν τέλει, ναι. Αυτή την πορεία ακολουθεί η αύξηση των πωλήσεών σας: Η marketing στρατηγική στα κανάλια της εταιρείας κεντρίζει το ενδιαφέρον των χρηστών, τους φέρνει στο site σας κι εκεί πρέπει να υπάρχουν ισχυρά conversion points που θα κάνουν τους επισκέπτες να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν σας. Όσοι προχωρήσουν σε ένα action, δηλαδή εκδηλώσουν ενδιαφέρον, αποτελούν leads.
Έχοντας ολοκληρώσει αυτό το βήμα, θα ακολουθήσουν καμπάνιες tailor made για τα leads μέσω marketing automation, κι έτσι, αφού η στόχευση θα γίνεται συγκεκριμένα για το κοινό, τα leads θα έρθουν πιο κοντά στο να γίνουν πελάτες σας.
Η αποτελεσματικότερη λύση είναι το marketing automation
Κάποτε, το lead generation μπορεί να γινόταν μέσω της συμπλήρωσης μιας εκτυπωμένης φόρμας επιτόπου σε ένα κατάστημα.
Με την άνοδο όμως του internet και του digital marketing, άλλαξε και ο τρόπος που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τη διαδικασία της αγοράς υπηρεσίας ή προϊόντος.
Αυτό σημαίνει ότι, πλέον, ένας χρήστης μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα και τα βήματα αγοράς να μην είναι σαφή και να μη μπορούν να μετατρέψουν μια επαφή σε lead, κάνοντας τη συλλογή στοιχείων πελατών ακόμα πιο περίπλοκη.
Ευτυχώς όμως, το marketing automation ήδη έχει αναπτύξει στρατηγικές εφαρμογές ανάκτησης leads και οι εταιρείες που το χρησιμοποιούν βγαίνουν κερδισμένες με πολλαπλασιασμό του πελατολογίου τους.
Έτσι, οι ενέργειες marketing δεν είναι γενικές, μαζικές και απρόσωπες, αλλά έχουν στόχο να εμφανιστούν στους κατάλληλους αγοραστές και να αναπτυχθούν ισχυρές σχέσεις μεταξύ εταιρείας και πελατών.