Συχνά, ενδιαφερόμενοι και εν δυνάμει πελάτες μάς θέτουν το παραπάνω ερώτημα. Η απάντηση για το εάν το inbound marketing θα είναι αποτελεσματικό και για τη δική σας επιχείρηση βρίσκεται παρακάτω.
Αδιαμφισβήτητα το inbound marketing στην πράξη είναι πολύ πιο δελεαστικό από τη θεωρία. Είναι σαν μια καλά σκηνοθετημένη περιπέτεια που συνήθως έχει happy end.
Τι εννοώ:
Λίγες μέρες πριν, επικοινώνησα με έναν νέο πελάτη, ο οποίος τους τελευταίους 6 μήνες επισκεπτόταν το site και το blog μας για να συλλέξει πληροφορίες για την υπηρεσία που τον ενδιέφερε, στην προκειμένη περίπτωση το inbound marketing για εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
Εγώ «γνώρισα» το lead, όταν περίπου 2 μήνες πριν κατέβασε το σχετικό eBook συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα με τα στοιχεία του. Από εκείνο το σημείο, προστέθηκε στη λίστα με τα contacts που λαμβάνουν μια σειρά από αυτοματοποιημένα emails με σχετικό περιεχόμενο. Παράλληλα, είχα τη δυνατότητα να βλέπω κάθε του κίνηση μέσα στο site και στο blog της wedia, πριν και μετά την εγγραφή του.
To ενδιαφέρον υπήρχε σίγουρα, όμως έπρεπε να περιμένω το πράσινο φως. Λίγες μέρες αργότερα, η ανάγνωση του τελευταίου email, σήμαινε ότι ήρθε η ώρα να δράσω. Ξέρετε τι μου είπε όταν σήκωσε το τηλέφωνο; Ότι είχε προγραμματίσει να με καλέσει μέσα στην εβδομάδα…