Μια από τις πιο εμπορικές γιορτές του έτους πλησιάζει. Είστε σίγουροι ότι έχετε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι σας για να επωφεληθείτε του τεράστιου όγκου επισκεψιμότητας και πωλήσεων της Black Friday... ώστε να μην τα βάψετε μαύρα;
Η Black Friday είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο ξεκίνησε αρχικά από τα καταστήματα τεχνολογίας και τώρα έχει κατακτήσει διάφορους τύπους επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται τόσο online όσο και offline, ακόμα και εταιρείες B2B.
Αυτό το ξενόφερτο έθιμο, όπως όλα δείχνουν, καλά κρατεί και στην Ελλάδα. Ήδη από τις αρχές Νοεμβρίου, τα Inbox πλημμυρίζουν με ενημερωτικά newsletters ή pre-sales χτίζοντας έτσι την προσμονή για την κατακόρυφη πτώση τιμών την Black Friday, που φέτος πέφτει στις 29 Νοεμβρίου και την Cyber Monday που ακολουθεί.
Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.
To παραπάνω στατιστικό προκύπτει από έρευνα για το Black Friday στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε το Black-Friday.Global.
Μάλιστα, αρκετοί καταναλωτές έχουν αποθηκεύσει στις wishlists τους τα προϊόντα που επιθυμούν και κρατιούνται με νύχια και με δόντια να μην πατήσουν το κουμπί της αγοράς μέχρι να ξημερώσει εκείνη η Παρασκευή.
Τα πιο σημαντικά στοιχεία για τη Black Friday 2019
1. Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ.
2. Κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής ένας Έλληνας αγοράζει 4 προϊόντα. Oι πιο δημοφιλείς κατηγορίες είναι:
3. Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242€ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα, ενώ η πλειοψηφία των αγορών θα γίνουν μέσω κινητού.
Όπως διαπιστώνετε, η προσμονή είναι μεγάλη! Και οι καταναλωτές έχουν αρκετές απαιτήσεις από τους καταστηματάρχες τόσο από άποψη τιμής όσο και από άποψη εμπειρίας και εξυπηρέτησης. Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, τo 64,5% όσων συμμετέχουν στη Black Friday θα κυνηγήσουν τις προσφορές, θα επισκεφτούν τόσο τα καταστήματα όσο και το διαδίκτυο, το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα.
Δείτε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι το website σας θα μπορέσει να ανταπεξέλθει σε αυτήν την τεράστια ζήτηση που θα αυξηθεί κατακόρυφα και θα διαρκέσει για τρεις μέρες και μην απογοητεύσετε τους πελάτες σας.