Κάθε ιστοσελίδα, ανεξαρτήτως του επιχειρηματικού σκοπού που καλείται να εξυπηρετήσει για μία εταιρεία, έχει περιθώρια βελτίωσης. Το μεγάλο στοίχημα είναι πώς θα είστε σίγουροι ότι το website σας θα έχει καλύτερα αποτελέσματα μετά το redesign!
Οποιαδήποτε εταιρεία παίρνει την απόφαση να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα, είτε πρόκειται για δημιουργία νέας, είτε για ανασχεδίαση της υπάρχουσας, προσβλέπει στη βελτίωσή της, προκειμένου να φέρει καλύτερα αποτελέσματα.
Πριν προχωρήσετε στην ανακατασκευή του εταιρικού website σας, είναι πολύ σημαντικό να αξιολογήσετε την ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα σας και να εντοπίσετε τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης. Έπειτα, θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε τους εμπορικούς σκοπούς της επιχείρησής σας και να δημιουργήσετε τη στρατηγική στην οποία θα βασιστεί το νέο εταιρικό website σας.
Είτε επειδή είναι παλιό είτε επειδή αλλάξατε focus σαν εταιρεία, μπορεί το εταιρικό website σας να μην προβάλλει την εικόνα που θέλετε προς τους επισκέπτες του, δηλαδή τους εν δυνάμει πελάτες σας.
Πριν όμως ξεκινήσετε να το αλλάζετε αισθητικά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η δομή ή αλλιώς η αρχιτεκτονική του website σας είναι λειτουργική και άρα ευνοεί τη χρήση από τους επισκέπτες του. Στο internet υπάρχει πληθώρα εργαλείων που σας βοηθά να διαπιστώσετε τη λειτουργικότητα ενός website είτε μέσω remote usability testing, όπως το UsablityHub, είτε μέσω πλατφορμών, όπως το Optimal Workshop και το Hotjar. Βάσει αυτών των insights θα μπορέσετε να επαναπροσδιορίσετε τόσο την εμπειρία χρήσης των επισκεπτών του website σας όσο και την εμφάνισή του.
Παράλληλα, φροντίστε να επιλέξετε και τους κατάλληλους συνεργάτες. Το επιτυχημένο redesign είναι αποτέλεσμα μιας καλά στελεχωμένης ομάδας έργου, που μπορεί να σας προσφέρει ένα digital marketing agency!
Είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση της εταιρείας σας να έχετε πλήρη εικόνα της απόδοσής του εταιρικού website, μέσω εργαλείων analytics. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα εργαλεία στην αγορά, που μπορούν να σας προσφέρουν εξαιρετικά insights, ανάλογα με το επίπεδο της πληροφορίας σας ενδιαφέρει. Σε κάθε περίπτωση, εάν έχετε εγκαταστήσει τα Google Analytics στο website σας θα μπορείτε να έχετε μια καλή εικόνα.
Μέσα από αυτό ή άλλα αντίστοιχα εργαλεία, μπορείτε να διαπιστώσετε πώς λειτουργεί το sales funnel στο website σας, ποιες σελίδες είναι οι πιο αδύναμες και έχουν χαμηλό performance, ποιες πηγές επισκεψιμότητας είναι οι πιο αποδοτικές, κτλ., ώστε να μπορέσετε να διατηρήσετε τα δυνατά σας σημεία και να προσπαθήσετε να βελτιώσετε τις αδυναμίες του.
Για παράδειγμα, εάν το website σας είναι ειδησεογραφικό, τότε σίγουρα σας ενδιαφέρει οι επισκέπτες σας να μπορούν να διαβάσουν αρκετές σελίδες. Αναλύστε σε διάφορα επίπεδα την απόδοση του site σας και βρείτε τους τύπους σελίδων που έχουν το καλύτερο performance και αυτούς που δεν είναι και τόσο αποτελεσματικές. Τι είδους σελίδες είναι; Σε τι διαφέρουν μεταξύ τους;
Στο redesign που θα κάνετε, θα πρέπει να εστιάσετε στην βελτίωση των σελίδων που παρουσιάζουν πρόβλημα αυτή τη στιγμή και να προσπαθήσετε να τις κάνετε πιο αποδοτικές. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να διατηρήσετε τα στοιχεία και τις σελίδες που έχουν καλά αποτελέσματα, αλλάζοντας μόνο την αισθητική εφόσον είναι αυτό απαραίτητο.
Είναι δεδομένο ότι σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστείτε μία ιστοσελίδα που θα ανταποκρίνεται καλύτερα στην παρούσα κατάσταση και θα μπορεί να παρουσιάσει την εταιρεία σας πιο αποτελεσματικά σε έναν νέο, υποψήφιο πελάτη.
Στο νέο σας website, θα πρέπει να συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία εκείνα που λείπουν από το τωρινό και να διατηρήσετε όσα είναι ακόμα σχετικά με τις παρούσες δραστηριότητες της εταιρείας σας.
Οι επισκέψεις στο website σας από οργανικές αναζητήσεις είναι αυτές που σας φέρνουν σε επαφή με τα πιο qualified leads και πελάτες. Θέλετε να τα αυξήσετε στο μέγιστο βαθμό, αλλά δεν τα καταφέρνετε!
Πολλές φορές, αντί να επιχειρήσετε να εφαρμόσετε SEO πρακτικές σε ένα υπάρχον website, που ενδεχομένως έχει προβλήματα στην εσωτερική του δομή, στον τρόπο με τον οποίο γίνονται index οι σελίδες του κτλ., είναι προτιμότερο να προβείτε σε μία ριζική αλλαγή. Επίσης, διαμορφώνοντας διαφορετικά την δομή του και αναπροσαρμόζοντας την στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου για το website σας, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τα αποτελέσματα που έχετε από τις οργανικές αναζητήσεις.
Tέλος, όποια άλλα ζητήματα χρήζουν βελτίωσης στο τωρινό σας website είναι εύκολο να εντοπιστούν, να προσδιοριστούν και να αναλυθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να προβείτε στις κατάλληλες αλλαγές και να βελτιώσετε τα τωρινά σας αποτελέσματα. Η προϋπόθεση είναι η χρήση των κατάλληλων εργαλείων, η αποτελεσματική ανάγνωση και αξιοποίησή τους, αλλά και η διάθεση για συνεχή βελτιστοποίηση και μέτρηση της απόδοσης του website σας, για τη διαρκή βελτίωση των αποτελεσμάτων του.
Στη wedia πιστεύουμε ότι η στρατηγική πίσω από μια αποτελεσματική εταιρική ιστοσελίδα είναι εξίσου σημαντική με την εικόνα του. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να είστε σίγουροι ότι το website σας θα έχει καλύτερα αποτελέσματα!