Παρακολουθώντας τις ομιλίες από το πρόσφατο INBOUND17 και κρατώντας πυρετωδώς σημειώσεις, ξεχωρίσαμε τρεις σημαντικές inbound εξελίξεις που θα απασχολήσουν κάθε marketer στο άμεσο μέλλον.
Το συνέδριο INBOUND17 για μια ακόμη φορά δεν απογοήτευσε! Καταξιωμένοι επαγγελματίες του digital marketing μοιράστηκαν τις γνώσεις τους και έδειξαν τον δρόμο προς το μέλλον. Τρία ήταν όμως τα σημεία που δόθηκε περισσότερη έμφαση: η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), το ποιοτικό περιεχόμενο και τα topic clusters.
1. To AI δεν είναι πια μόνο ταινία του Spielberg, είναι πραγματικότητα!
Το μέλλον του marketing βρίσκεται στο messaging! Δεν το λέμε εμείς, αλλά το 80% των εταιρειών που δήλωσαν ότι θέλουν να χρησιμοποιούν chatbots μέχρι το 2020, σύμφωνα με έρευνα του Business Insider. Φαίνεται ότι όλοι συμφωνούν ότι η συζήτηση και η επικοινωνία ανάμεσα σε επιχειρήσεις και πελάτες είναι το μυστικό στην αύξηση των conversions, ενώ τα μεμονωμένα mobile apps δεν είναι πλέον αποτελεσματικά.
Οι καταναλωτές θέλουν να επικοινωνούν με εταιρείες όταν και όπως αυτοί επιθυμούν. Και τα bots αναδεικνύονται στον σύμμαχο των εταιρειών σε αυτήν τη νέα εποχή της επικοινωνίας. Είναι ένα marketing εργαλείο, το οποίο με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, έχει τη δύναμη να προσελκύσει νέα leads, να συμβάλλει στη βελτίωση του conversion rate και την απόκτηση νέων πελατών. Αρκεί βέβαια να υπάρχει ένας ξεκάθαρος στόχος και ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που καλούνται να λύσουν, καθώς και να γίνει η σωστή επιλογή πλατφόρμας για το κοινό στο οποίο επιθυμεί κάθε εταιρεία να απευθυνθεί.
Η HubSpot απέκτησε τη Motion AI για να ενισχύσει το HubSpot CRM με τη δύναμη των chatbots, τα οποία αναμένεται να ενταχθούν στην πλατφόρμα εντός του 2018. Μέχρι τότε, το ζήτημα των bots σίγουρα θα μας απασχολήσει ξανά!