Θέλετε να τρέξετε την πρώτη inbound marketing καμπάνια σας και δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε; Ακολουθήστε 7 βήματα και δείτε την επισκεψιμότητα του website σας να αυξάνεται, τα leads να είναι περισσότερα και πιο ποιοτικά από ποτέ και τους στόχους που έχετε θέσει να εκπληρώνονται!
Βήμα #1: Θέστε τους στόχους σας και δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα
Ο σκοπός αγιάζει... μια inbound marketing καμπάνια, έτσι πριν κάνετε οτιδήποτε θα πρέπει να ορίσετε τον στόχο που θέλετε να επιτύχετε μέσω της καμπάνιας σας. Για να μπορέσετε να καταλήξετε σε έναν εφικτό στόχο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα από τα web analytics του website σας ή από τυχόν προηγούμενες καμπάνιες σας. Επεξεργαστείτε τα και δείτε τι είναι αυτό που έχει περισσότερη ανάγκη αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας: περισσότερους επισκέπτες ή ποιοτικότερα leads; Αύξηση του awareness ή αύξηση των πωλήσεων; Ο στόχος στον οποίο θα καταλήξετε εξαρτάται τόσο από τη φύση της εταιρείας σας όσο και από τα αποτελέσματα των προηγούμενων ενεργειών σας. Μόλις τον βρείτε, θα πρέπει να δημιουργήσετε το χρονοδιάγραμμα της καμπάνιας σας και να περάσετε στο...
Βήμα #2: Μάθετε περισσότερα για το κοινό στο οποίο στοχεύετε
Η μεθοδολογία του inbound marketing έχει ως βάση τη δημιουργία των λεγόμενων buyer personas στα πλαίσια της διενέργειας κάθε καμπάνιας. Μια buyer persona αποτελεί ουσιαστικά τον ιδανικό αγοραστή της επιχείρησής σας, κάποιον που χρειάζεται τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
Για να φτιάξετε τις δικές σας buyer personas, θα πρέπει να μπείτε στη θέση των πιθανών αγοραστών σας και να αναρωτηθείτε ποιες είναι οι πιο συχνές απορίες τους, τι τους απασχολεί, πώς μπορείτε να καλύψετε τις πιθανές ανάγκες του και ποια keywords θα χρησιμοποιήσουν για να βρουν την εταιρεία σας στις online αναζητήσεις σας. Ένα εργαλείο, όπως το Keyword Planner της Google, θα σας βοηθήσει να βρείτε τα keywords στα οποία μπορείτε να στοχεύσετε για τις ανάγκες της inbound καμπάνια σας.
Βήμα #3: Δημιουργήστε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τις buyer personas
Αφού αποκτήσετε μια εικόνα για τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας, είναι πλέον ώρα να περάσετε στην παραγωγή του περιεχομένου που θα δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Κάντε ένα brainstorming, σημειώστε τις ιδέες που θα προκύψουν και αξιολογήστε ποιες είναι πιο πιθανό να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, ώστε να καταλήξετε στη μορφή που θα πάρουν, αν θα είναι απλά blog posts ή θα αποτελέσουν μια προσφορά, όπως π.χ. ένα eBook.
Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τα keywords που ανακαλύψατε στο προηγούμενο βήμα, ενσωματώνοντάς τα στο περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε, έτσι ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες να εμφανιστεί το περιεχόμενο αυτό σε σχετικές αναζητήσεις των χρηστών των μηχανών αναζήτησης.