Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να κάνετε το παραπάνω πράξη, τροποποιώντας τη marketing στρατηγική που ακολουθούσατε μέχρι σήμερα:
1. Μειώστε τη μαζική αποστολή email.
Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να την καταργήσετε εντελώς! Σύμφωνα με στατιστικές, τα προσωποποιημένα email είναι 6 φορές πιο αποτελεσματικά στο να φέρουν μια «πώληση» από αυτά που είναι γενικού περιεχομένου.
Για να μπορέσετε να στείλετε προσωποποιημένα email θα πρέπει να χωρίσετε τη λίστα των email αρχικά σε δύο κατηγορίες, «Γονείς» και «Σπουδαστές/Μαθητές», και έπειτα να δημιουργήσετε υποκατηγορίες κοινού με βάση κάποια κοινά χαρακτηριστικά (Personas). Στη συνέχεια, το περιεχόμενο αυτών των email θα πρέπει να διαμορφώνεται βάσει των αναγκών της κάθε κατηγορίας κοινού, ώστε λαμβάνοντάς το ο κάθε παραλήπτης να νιώθει ότι είναι σημαντικός για τον εκπαιδευτικό οργανισμό.
2. Ξεκινήστε να μιλάτε με το Γραφείο Εγγραφών.
Όσο πιο στενή είναι η σχέση σας με το τμήμα των εγγραφών, τόσο πιο αποτελεσματικές θα είναι και οι marketing ενέργειές σας. Οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί αποτελούν μια αστείρευτη πηγή πληροφοριών για τους ενδιαφερόμενους μαθητές και τους γονείς τους σχετικά με το τι τους απασχολεί και τι ζητούν από έναν εκπαιδευτικό οργανισμό. Επίσης, ξέρουν τους λόγους πίσω από κάθε επιτυχημένη εγγραφή, αλλά και τους λόγους για τους οποίους τελικά κάποιοι ενδιαφερόμενοι δεν ολοκλήρωσαν την εγγραφή τους.
Αυτές οι πληροφορίες είναι πολύ χρήσιμες για τη στόχευση της νέας marketing στρατηγικής για την επόμενη χρονιά, αλλά και για τη δημιουργία σχετικής θεματολογίας. Έτσι, θα ξέρετε ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός ποιοτικού lead (AQL- Admissions Qualified Lead), αλλά και το πώς να το προσεγγίσετε!
3. Μην σπαταλάτε το περιεχόμενο!
Κάθε τι που κάνετε θα πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο στόχο και θα πρέπει πρωτίστως να αφορά το κοινό που σας ενδιαφέρει να προσελκύσετε. Το να δημοσιεύετε άρθρα τα οποία, ναι μεν αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο site σας, όμως δεν στοχεύουν στο ιδανικό κοινό για τον εκπαιδευτικό οργανισμό σας είναι απλά χάσιμο πολύτιμου χρόνου.
Η θεματολογία τόσο στα social media όσο και στο blog (εάν το site σας δεν έχει blog, δημιουργήστε ένα σήμερα!) θα πρέπει να μιλά για πράγματα που τους αφορούν, να απαντά στα ερωτήματά τους και να αποτελεί πηγή πληροφοριών. Αξιολογήστε τα keywords σας για να δείτε μήπως πρέπει να τα προσαρμόσετε στο λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί το κοινό σας και αναλύστε τα άρθρα που προσελκύουν το σωστό κοινό.
4. Μην αγνοείτε τα social media!
Το engagement στα social media πρέπει να είναι κομμάτι οποιασδήποτε marketing στρατηγικής, γιατί αποτελούν την ιδανική ευκαιρία να έρθετε πιο κοντά με το κοινό σας και να αναπτύξετε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Επίσης, αποτελούν ιδανικές πλατφόρμες για τη διανομή του περιεχομένου σας.
Τα Instagram Stories για παράδειγμα, κρύβουν τεράστιες ευκαιρίες για επιχειρήσεις και κυρίως για αυτές που απευθύνονται σε νεανικά κοινά. Σκεφτείτε ότι έχουν 300.000 ενεργούς χρήστες καθημερινά, ενώ οι ηλικές έως 25 ετών ξοδεύουν στο Instagram περίπου 32 λεπτά τη μέρα.
Μάθετε περισσότερα για το instagram marketing και δείτε 30 case studies που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των instagram stories για τις επιχειρήσεις.
5. Αξιοποιήστε νέα εργαλεία.
Γνωρίζετε ότι ο βασικός στόχος των marketing ενεργειών σας είναι να αυξήσετε τις εγγραφές με τη νέα χρονιά και ότι για να τον πετύχετε θα πρέπει να προσελκύσετε το κατάλληλο κοινό, προσφέροντας χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο.
Αυτό που πιθανό να μη γνωρίζετε είναι την κατάλληλη μεθοδολογία που μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε το στόχο σας γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά. Ένα τέτοιο «εργαλείο» είναι και η μεθοδολογία του Inbound marketing!
Θέλετε να δείτε τις εγγραφές στον εκπαιδευτικό οργανισμό σας να αυξάνονται; Η λύση βρίσκεται παρακάτω!