Εάν έχετε την εφαρμογή Screen Time τότε γνωρίζετε πολύ καλά πόσες ώρες τη μέρα κοιτάτε το κινητό σας και πόσο χρόνο καταναλώνετε στα social media. Σήμερα, θα μάθετε τα πιο ενδιαφέροντα στατιστικά για τη χρήση των social media και για τις ευκαιρίες που κρύβουν σε σχέση με τη social media marketing στρατηγική σας.
Τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά μας. Αποτελούν βασικό μέσο επικοινωνίας με την οικογένειά μας και τους φίλους μας, αλλά και πηγή ενημέρωσης για την επικαιρότητα και για πράγματα που μας ενδιαφέρουν. Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κρύβουν σοβαρές ευκαιρίες για τα brands που θέλουν να χτίζουν σχέσεις με τους πελάτες τους και να τους ενημερώνουν για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, στο μέρος στο οποίο περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους, καθημερινά.
Social Media στατιστικά που πρέπει να λάβετε υπόψη σας για τη στρατηγική σας
Πριν ξεκινήσετε να διαβάζετε το πολύ ενδιαφέρον infographic που δημιούργησε η Status Brew, λάβετε υπόψη σας ότι από τη στιγμή που δημιουργήθηκε κάποια στατιστικά που αφορούν τη συνολική χρήση έχουν τροποποιηθεί. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Social Media Examiner, οι χρήστες του Facebook ανέρχονται πλέον στα 2.3 δις, τα μέλη του LinkedIn στα 610 εκατ., ενώ οι χρήστες του Twitter έχουν μειωθεί (321 εκατ.).
Τα στατιστικά που αφορούν την ελληνική αγορά ακολουθούν μετά το infographic.
Πώς χρησιμοποιούν οι Έλληνες τα social media;
Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari, το διάστημα Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2018:
- το 57% των Ελλήνων δήλωσε ότι τα social media αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους
- το 27% αφιερώνει πάνω από 1 ώρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ημερησίως
- το 51% αφιερώνει έως μία ώρα
- το 63%, ηλικίας 18-24, αφιερώνει στα social media τουλάχιστον 1 ώρα ημερισίως
- 3 στους 4 δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τακτικά εφαρμογές επικοινωνίας (Viber, Messenger, Skype)
Key Takeaways:
✔️ Το 57% των Ελλήνων δηλώνει ότι τα social media αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Κάποιοι από αυτούς είναι εν δυνάμει πελάτες σας.
✔️ Η αξιοποίηση πλατφορμών επικοινωνίας, είτε για την υλοποίηση μιας καμπάνιας είτε για να προσφέρετε υπηρεσίες community management και social care, είναι επιτακτική!
✔️ Το video είναι βασιλιάς, εφόσον το 93% των επιχειρήσεων κερδίζουν έναν νέο πελάτη από ένα video που δημοσιεύτηκε στα social media.
✔️ Twitter και LinkedIn εξακολουθούν να είναι νούμερο 1 στις προτιμήσεις των B2B εταιρειών.
✔️ 9 στους 10 χρήστες των social media προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με κάποιο brand.
Πηγές: SEPE, Social Media Examiner