Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στην υποστήριξη δυναμικών εταιρειών και οργανισμών στην εκτέλεση στρατηγικών ψηφιακής ανάπτυξης, η μεθοδολογία της Wedia φέρνει αποδεδειγμένα σημαντικά αποτελέσματα.
Το 57% των Ελλήνων δηλώνει ότι τα social media αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Μάλιστα, 9 στους 10 χρήστες, δηλώνουν ότι προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με κάποιο brand.
Αυτό σημαίνει ότι τα social media είναι το πρώτο σημείο επαφής με έναν εν δυνάμει πελάτη και κρύβουν πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης για τις εταιρείες που θα καταλάβουν ότι μπορούν να εκμεταλλευτούν την παρουσία τους εκεί, για να πετύχουν τους εμπορικούς σκοπούς τους.
Το πρώτο βήμα για να αποκτήσετε μια δυναμική παρουσία στα social media είναι να υιοθετήσετε μια ολοκληρωμένη Social Media Marketing στρατηγική που θα σας προσφέρει καθοδήγηση σε κάθε βήμα, προκειμένου να πετύχετε τους στόχους σας.
Στρατηγική Social Media Marketing Made by Wedia
Στη Wedia πιστεύουμε ότι η προσέγγιση της Social Media Marketing στρατηγικής των εταιρειών που στοχεύουν στην ανάπτυξη πρέπει να έχει επιχειρηματικό προσανατολισμό. Να βασίζεται, δηλαδή, σε ξεκάθαρους επιχειρηματικούς στόχους και βάσει αυτών να κρίνεται η αποτελεσματικότητά της.
Η Ομάδα Social Media Marketing, που αποτελείται από Strategist, Social Media Manager, Digital Designer, Performance και Αccount Manager, με την εμπειρία στον σχεδιασμό αποτελεσματικών στρατηγικών, τις εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στα social media και σε διεθνή tactics και την αξιοποίηση διαφόρων εργαλείων, αναλαμβάνει να δημιουργήσει ένα στρατηγικό πλάνο για τα social media που να επιτυγχάνει τους επιχειρηματικούς στόχους σας.
Μην ξεχνάτε επίσης, ότι ολόκληρη η λογική της χρήσης των social media έχει αρχίσει να μετατοπίζεται. Ενώ αποτελούσαν εργαλείο marketing στο pre-sales στάδιο, πλέον αποτελούν ένα ισχυρό όπλο στο after-sales, στην επικοινωνία με τον πελάτη και τη διαμόρφωση άποψης για το brand μέσω μιας συνολικής εμπειρίας. Το Social Media Customer Care είναι σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες, ο τρόπος για τις εταιρείες να αφουγκράζονται τις πραγματικές ανάγκες τους και να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο. Είναι η εμπειρία εξυπηρέτησης.
Όλα αυτά επηρεάζουν τους marketing στόχους, τις μεθόδους, τα εργαλεία και την επαγγελματική εξειδίκευση στο χώρο του Social Media Marketing.
Στη Wedia η προσέγγιση του Social Media Marketing... είναι θέμα στρατηγικής. Κατεβάστε το σχετικό eBook και μάθετε αναλυτικά πώς μπορούμε να σας προσφέρουμε τα κατάλληλα εργαλεία για να αποκτήσετε δυναμική παρουσία στα Social Media.