Η προσέγγιση της Social Media Marketing στρατηγικής των εταιρειών που στοχεύουν στην ανάπτυξη πρέπει να έχει επιχειρηματικό προσανατολισμό. Να βασίζεται, δηλαδή, σε ξεκάθαρους επιχειρηματικούς στόχους και με βάση αυτούς να κρίνεται η αποτελεσματικότητά της.
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας business-oriented στρατηγικής Social Media Marketing είναι ο καθορισμός των business στόχων της. Για να τους καθορίσουμε, η ομάδα μας θα ηγηθεί ενός workshop στο οποίο θα σας ζητήσουμε να μας μιλήσετε για τους στόχους, τα κοινά που θέλετε να προσελκύσετε και τους βασικούς ανταγωνιστές σας.
Η Μεθοδολογία μας Step-by-Step
Αφού έχουμε τις παραπάνω πληροφορίες θα θέσουμε σε εφαρμογή τη μεθοδολογία μας προκειμένου να επανέλθουμε με μία ολοκληρωμένη πρόταση που θα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:
Ανάλυση Ανταγωνισμού
Μελετάμε την δραστηριότητα των κύριων ανταγωνιστών σας στα social media και σας παρουσιάζουμε χρήσιμη πληροφορία όπως, τι κάνουν σε επίπεδο posting, τι περιεχόμενο δημοσιεύουν κλπ.
Ανάλυση Στρατηγικής
Εδώ παρουσιάζεται η διαδικασία που ακολουθούμε προκειμένου να μεταφράσουμε τους εμπορικούς σκοπούς σας σε στόχους για τα Social Media.
Βασικές Personas
Δημιουργούμε ξεκάθαρα προφίλ αγοραστών (Personas) που περιέχουν στοιχεία όπως όνομα, ηλικία και βασική ανάγκη που μπορούν να καλύψουν με μια υπηρεσία/προϊόν σας.
Tone of Voice και Εικαστική Ταυτότητα
Δημιουργούμε guidelines (βασικές οδηγίες) για το εικαστικό και το λεκτικό περιεχόμενο των posts με βάση το brand σας. Έτσι, η online παρουσία σας θα έχει μια κοινή ταυτότητα και θα προβάλλεται με τον καλύτερο τρόπο.
Κατηγορίες Περιεχομένου
Με βάση τις Personas και τους στόχους, δημιουργούμε τις κατηγορίες περιεχομένου που θα εξυπηρετούν έναν βασικό στόχο.
Τύποι και Formats Περιεχομένου για Κάθε Μέσο και Σχεδιασμός Posts
Για κάθε κατηγορία περιεχομένου δημιουργούμε μια σειρά από επιμέρους τύπους περιεχομένου, οι οποίοι θα εκτελούνται με τη χρήση διαφόρων format (π.χ. Video, carousel κλπ.). Κάθε τύπος περιεχομένου εξυπηρετεί έναν διαφορετικό στόχο. Έπειτα, προχωράμε στη δημιουργία ενδεικτικών posts, τα οποία είναι έτοιμα προς δημοσίευση, ενώ παρουσιάζονται και προτάσεις προώθησης (media πλάνο) με βάση το budget.