Εάν το lead generation, δηλαδή η γνωριμία με τους πελάτες σας, αποτελεί και για εσάς την μεγαλύτερη πρόκληση, τότε συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω!
To lead generation αφορά τη διαδικασία μετατροπής των ανώνυμων επισκεπτών ενός website μιας εταιρείας σε επώνυμα leads, δηλαδή σε ανθρώπους που έχουν εκδηλώσει κάποιο ενδιαφέρον για την εκάστοτε εταιρεία, για ένα προϊόν ή για κάποια υπηρεσία.
Η παραπάνω διαδικασία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις B2B εταιρείες, καθώς εάν δεν παράγετε συνεχώς νέα leads δεν θα αυξάνεται και η ζήτηση και εάν δεν αυξάνεται η ζήτηση τότε δεν θα αυξηθούν και οι πωλήσεις σας. Είναι απλό στη θεωρία, στην πράξη όμως;
Σύμφωνα με το marketing report «State of Inbound 2016» από τους 4,500+ ερωτηθέντες το 65% απάντησε πως το lead generation αποτελεί για αυτούς την μεγαλύτερη πρόκληση.
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Εάν δεν μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες στο website σας και να τους μετατρέψετε σε leads, τότε κάτι δεν πάει καλά με τα conversion points του website σας.
Η λύση:
Σύμφωνα με τη μεθοδολογία του inbound marketing βασικός σας στόχος θα πρέπει να είναι η προσέλκυση νέων επισκεπτών στο website σας μέσω εκπαιδευτικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας ή οργανικών αναζητήσεων. Για να είναι αποτελεσματικό, το περιεχόμενο θα πρέπει να προσφέρει στον επισκέπτη πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς να καλύψει μια ανάγκη του αλλά και πώς να επιλύσει ένα πρόβλημα που μέχρι τότε δεν γνώριζε ότι είχε. Όλο αυτό το περιεχόμενο μπορεί να μοιράζεται μεταξύ του website και του εταιρικού blog.
Έπειτα, όταν ο επισκέπτης βρεθεί στο website σας, μέσω του περιεχομένου που έχετε δημιουργήσει, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να τον μετατρέψετε σε contact με τις κατάλληλες ενέργειες, όπως τα calls-to-action. Τοποθετώντας στρατηγικά calls-to-action στο blog και το website σας κατευθύνετε τους επισκέπτες σας σε ειδικά διαμορφωμένες σελίδες (landing pages), οι οποίες παρουσιάζουν ένα offer -π.χ. eBook, προσφορά κλπ.- και μια φόρμα συμπλήρωσης. Συμπληρώνοντας τη φόρμα, ο ανώνυμος επισκέπτης μετατρέπεται σε επώνυμο lead, το οποίο εσείς είστε σε θέση να προσεγγίσετε προκειμένου να επιτύχετε μια πώληση.
Η HubSpot καταγράφει την αποτελεσματικότητα των ενεργειών σας και... συμφέρει!
Για να αποδώσει στο μέγιστο μια Inbound Marketing στρατηγική χρειάζεστε εκτός από τους κατάλληλους συνεργάτες και τα κατάλληλα εργαλεία. Εάν πάλι, πιστεύετε ότι μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας, έχουμε γράψει κάτι και για αυτό!
Ένα εργαλείο όπως η κορυφαία πλατφόρμα marketing automation της HubSpot – η wedia είναι το 1o ελληνικό agency που συνεργάστηκε με την πλατφόρμα – προσφέρει μοναδικά insights τα οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε τόσο σε επίπεδο marketing όσο και σε επίπεδο πωλήσεων.
Πιο αναλυτικά, είστε σε θέση να γνωρίζετε ποια μέσα σας φέρνουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα (οργανικές αναζητήσεις, referrals, social media, email marketing, direct traffic, διαφημίσεις) αλλά και τα περισσότερα conversions, όπως επίσης και τις κινήσεις που πραγματοποιεί ο κάθε επισκέπτης του website σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διαπιστώσετε τι λειτουργεί και τι όχι.
Για παράδειγμα, τα calls-to-action που δημιουργούνται στο HubSpot συλλέγουν πληθώρα πληροφοριών, προσφέροντάς σας χρήσιμα metrics που δείχνουν τη διαδρομή ενός ανθρώπου από άγνωστο, σε επισκέπτη και έπειτα σε lead. To screenshot που ακολουθεί θα σας δώσει μια ιδέα:
H πλατφόρμα της HubSpot σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ξεχωριστές καμπάνιες για κάθε ένα στόχο που θέλετε να πετύχετε και να τις συνδέσετε με διάφορες ενέργειες όπως landing pages, calls-to-action, emails, άρθρα για το blog, social posts, keywords, pay-per-click επισκέψεις, επισκεψιμότητα από άλλες πηγές και workflows. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αξιολογήσετε και να αναλύσετε σημαντικά δεδομένα και να μετρήσετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI), εύκολα και γρήγορα.
Μην αφήσετε κανέναν επισκέπτη να πάει χαμένος!
Σε κάθε περίπτωση, το να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα για το ποια σημεία αδυνατούν να μετατρέψουν τους επισκέπτες σας σε leads θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις marketing ενέργειές σας και να πετύχετε τους στόχους σας σχετικά με το lead generation. Εναλλακτικά, χωρίς αυτές τις πληροφορίες να καθοδηγούν τις μελλοντικές ενέργειές σας το μόνο που κάνετε είναι υποθέσεις.
Θέλετε να γνωρίσετε τους πελάτες σας της B2B επιχείρησής σας και να πάρετε μια μικρή γεύση σχετικά με το τι μπορεί να σας προσφέρει το HubSpot σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες μας; Ενημερωθείτε για την υπηρεσία wedia Inbound Marketing: Starter Kit και κατεβάστε την αναλυτική προσφορά μας!