Το ξέρουμε ότι έχετε διαβάσει πολλά (και από το blog μας ακόμα περισσότερα) και θεωρείτε ότι εφόσον έχετε απευθυνθεί στους ειδικούς - προσλαμβάνοντας για παράδειγμα ένα agency που να εξειδικεύεται στο inbound marketing - μπορείτε να κοιμάστε λίγο πιο ήσυχοι.
Τα δεδομένα όμως στο digital αλλάζουν με ξέφρενους ρυθμούς και η εξοικονόμηση χρημάτων και resources προκειμένου να επιτευχθεί μία ισχυρή στρατηγική ανάπτυξης φαίνεται ότι δεν αντιμετωπίζεται πάντα αποτελεσματικά, απλά και μόνο προσλαμβάνοντας τους ειδικούς.
Σήμερα είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε, χωρίς κανένα όφελος, να δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε για την επιχείρησή σας και με ένα άλλο μάτι.
Το ξέρετε ότι μπορείτε να τα κάνετε όλα μόνος/η σας;
Άλλωστε κανείς δεν πονάει την επιχείρησή σας περισσότερο από εσάς τους ίδιους και κανείς από όλους αυτούς που σας κλειδαμπαρώνουν στις ντιζαϊνάτες αίθουσες συναντήσεων δεν γνωρίζει καλύτερα τα μηνύματα του brand και τους στόχους που έχετε για τις πωλήσεις σας.
Πώς θα γίνει αυτό; Μη σπαταλάτε χρόνο για να ενισχύσετε το ανθρώπινο δυναμικό ή να ψάξετε συνεργασίες με το agency που σας καταλαβαίνει καλύτερα εκεί έξω. Όλο και κάποιους υπαλλήλους θα έχετε, ενημερώστε τους ότι θα τα συγκεντρώσετε όλα πάνω σας, μια ομάδα, μια γροθιά και ξεκινήστε.
Αυτά είναι τα 4 πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας:
1. Είναι πολύ εύκολο να στελεχώσεις μια δημιουργική ομάδα in-house.
Δεν υπερβάλλω! 'Ολοι οι άνθρωποι της εταιρείας σας αλλά και, πρωτίστως, εσείς ο/η ίδιος/α είστε στο χώρο των επιχειρήσεων τόσα χρόνια και έχετε πάρει τόσες προαγωγές. Έχετε παρακολουθήσει τόσα meetings, τόσες παρουσιάσεις, έχετε χαζέψει στο Facebook, στο Instagram, έχετε πάει και σε κανα δυο συνέδρια, τι άλλο νομίζετε ότι χρειάζεται;
Απλά για να είστε ακόμα πιο σίγουροι απαντήστε με αυτοπεποίθηση μπροστά στον καθρέφτη στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Μπορώ να καταλάβω αν τα υλικά ακολουθούν την ταυτότητα του brand μου;
Φυσικά. Έχει να κάνει με τη γενικότερη αισθητική του brand σας, αν δεν έχετε εσείς αυτή τη γνώση σιγά μην την έχει ένας νέος με σπουδές, προϋπηρεσία και ταλέντο. Δεν χρειάζεται τόση λεπτομέρεια, μεταξύ μας το ξέρουμε όλοι, το μπλε του λογοτύπου είναι ένα κάποιο μπλε (τι θα πει #06295d δηλαδή) και κάπως έτσι θα φαίνεται και στα υπόλοιπα υλικά και τι έγινε αν οι γραμματοσειρές δεν είναι παντού οι ίδιες. Πολλοί θα το δουν, λίγοι θα το καταλάβουν.
- Μπορώ να συνεννοηθώ με έναν designer;
Φυσικά. Εντάξει ίσως να μην μπορείτε να τους εξηγήσετε αυτό που θέλετε με γνώσεις HTML και CSS αλλά δεν χάθηκε και ο κόσμος, θα τους το περιγράψετε. Ή θα τους το ζωγραφίσετε.
- Μπορώ να γράψω αποτελεσματικά μηνύματα;
Φυσικά. Υπάρχει αυτό το τσιτάτο ότι "η επιτυχία των καλά στελεχωμένων ομάδων βασίζεται από τη μία στο expertise των μελών της και από την άλλη στη δυνατότητά τους να δουλεύουν μαζί για την επίτευξη του καλύτερου συνολικού αποτελέσματος" αλλά όλοι μπορούν να γράψουν κειμενάκι για ένα banner ή για ένα Facebook ad. Στην αρχή μπορεί να μην κλικάρει κανείς ή να έχει και κανένα ορθογραφικούλι, αλλά καθώς περνάει ο καιρός θα μάθετε, αισιοδοξία να υπάρχει.
2. Ο ύπνος είναι υπερεκτιμημένος!
Εργάζεστε πάνω από 10 ώρες τη μέρα κάθε μέρα (ίσως και σαββατοκύριακα), τι πειράζει να προσθέσετε λίγες παραπάνω; Άλλωστε το κάνετε για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας και να είστε ένα βήμα μπροστά από τον αδυσώπητο ανταγωνισμό. Θυμηθείτε:
- Aσχοληθείτε με τα leads σας μεταξύ 23:00 – 02:00 καθημερινά. Τι θα πει τώρα marketing qualified και sales qualified, κάποια στιγμή όλα αυτά θα γίνουν ένα.
- Αναλάβετε κι άλλους ρόλους. Και marketing και project management, για να μη χρειάζεται να επικοινωνεί κανείς με κανέναν και να ακούτε δικαιολογίες του τύπου "μα δεν σήκωσε το κινητό."
3. Πώς θα κάνετε management όταν δεν μπορείτε να έχετε τον έλεγχο;
Η ενορχήστρωση και υλοποίηση μιας στρατηγικής inbound marketing για μια επιχείρηση είναι πολύ γοητευτική. Η συγγραφή blog post, το community management στα social, η σύλληψη μιας δημιουργικής ιδέας ακούγονται πολύ διασκεδαστικά. Γίνονται όμως ακόμα διασκεδαστικότερα όταν τα κάνετε εσείς ο ίδιος/η ίδια. Μπορεί τελικά να μην είστε αποδοτικοί σε τίποτα αλλά τουλάχιστον θα έχετε μάθει πολλά και διαφορετικά πράγματα. Θα είστε ένας άνθρωπος-ορχήστρα.
4. Μην αφήνετε το website σας να κάνει όλη τη δουλειά
Αν μπείτε στο site της wedia θα διαπιστώσετε ότι έχουμε εφαρμόσει μερικές growth driven τεχνικές σε συνδυασμό με αποτελεσματικές inbound marketing πρακτικές. Έτσι, το website μας μπορεί να εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου κερδίζοντας παράλληλα leads, με παράλληλη μείωση του φόρτου εργασίας του τμήματος new business. Παρόλα αυτά, τίποτα δεν συγκρίνεται με την προσωπική επαφή. Τι και αν το website σας είναι ξεπερασμένο, δεν έχει analytics, δεν έχει βασιστεί στο σωστό UX, τα κείμενά του δεν είναι seo friendly; Πίσω από αυτό το brand υπάρχετε εσείς και κάποιοι λίγοι υπάλληλοι εδώ και χρόνια που τρέχουν και σώζουν τις καταστάσεις όπως μπορούν. Μια χαρά είναι το website. Υπάρχουν και τα φυλλάδια.
Μην ακούτε τις σειρήνες για την επιλογή του κατάλληλου inbound marketing agency
Το inbound marketing και η στρατηγική ανάπτυξης είναι δύο πολύ σύνθετες έννοιες. Για το καλό της επιχείρησής σας λοιπόν σας λένε ότι πρέπει να εμπιστευθείτε τους ειδικούς προκειμένου να βελτιστοποιήσουν τις ενέργειες και τα digital properties σας με στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Εμείς σας είπαμε την αλήθεια.
Μείνετε μακριά από την wedia, το πρώτο digital agency στην Ελλάδα που συνεργάστηκε με τη HubSpot, την κορυφαία πλατφόρμα marketing automation στον κόσμο. Ως Gold Partners της HubSpot, αυτοί οι άνθρωποι είναι σε θέση να προσφέρουν αποτελεσματικές λύσεις σε B2B εταιρείες, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα και τα leads σας μέσω του website, των social media καναλιών και των υπόλοιπων digital properties που διαθέτετε.
Μην συμπληρώστε την Αίτηση Συνεργασίας. Μπορείτε να τα κάνετε όλα μόνος/η σας.
Καλή Πρωταπριλιά!