Λίγες μέρες πριν πραγματοποιήθηκε το πολυαναμενόμενο συνέδριο του Facebook το F8 και μπορώ να πω με σιγουριά ότι αυτή η χρονιά είναι αφιερωμένη στους marketers!
Για όσους δεν ξέρουν τι είναι το συνέδριο F8…
To F8 είναι ένα ετήσιο συνέδριο που διοργανώνει το Facebook και το οποίο απευθύνεται κυρίως στους επαγγελματίες του κλάδου. Σε αυτό το συνέδριο ανακοινώνονται τα επόμενα βήματα του Facebook σε βάθος χρόνου, αλλά και εργαλεία τα οποία πρόκειται να λανσαριστούν σύντομα, επηρεάζοντας τα social media. Επομένως έκανες πολύ καλά που βρέθηκες εδώ!
Με πάνω από 40 sessions, ανακοινώσεις προϊόντων και demos αυτό το event δεν άφησε κανέναν παραπονεμένο!
Θα μπορούσα να μιλήσω ώρες για:
- το VR
- το branded περιεχόμενο
- το Video rights manager
- τα sponsored messages ads
- το Account Kit
- τα Analytics για τα apps
- το Live API
- το Messenger
Όπως επίσης και για πολλά άλλα που ανακοινώθηκαν στο συνέδριο, αλλά λέω να επικεντρωθούμε στις 7 αλλαγές που ανακοίνωσε το Facebook και που πρόκειται να αλλάξουν την καθημερινότητα κάθε content marketer προς το καλύτερο!
-
Τα embedded posts γίνονται καλύτερα.
Το ξέρω ότι αυτό το feature δεν είναι καινούργιο. Παρ’ όλα αυτά έγινε καλύτερο! Τώρα μπορείς να καθορίζεις το πώς μοιάζει το embedded post σου και το μέγεθός του αλλά και να απολαμβάνεις έως δύο φορές πιο γρήγορη φόρτωση.
Για να κάνεις ενθέσεις ένα post θα πρέπει αρχικά να είναι public (να μπορούν να το βλέπουν όλοι οι χρήστες). Αφού λοιπόν επιλέξεις το post που θέλεις, πατάς το βελάκι πάνω δεξιά και έπειτα το πεδίο “Embed”.
Σε αυτό το σημείο, μπορείς να κάνεις copy paste των κώδικα της σελίδας στην οποία θες να ενθέσεις το συγκεκριμένο post, να καθορίσεις το πλάτος, το ύψος και το στυλ της ένθεσης και είσαι έτοιμος/η!
Σε κάθε περίπτωση, για να λειτουργήσει το συγκεκριμένο plug in θα πρέπει να έχεις εγκαταστήσει το Facebook SDK.
-
Τα Live Videos «παίζουν» στο website σου!
Στα πλαίσια βελτίωσης των embedded posts προστέθηκε και η λειτουργία “embedded live videos”. Ακολούθησε την παραπάνω διαδικασία και απόλαυσε live videos και στις σελίδες του website ή του blog σου!
Επίσης, όταν το video δεν είναι πια live θα αποθηκευτεί στην σελίδα και έτσι θα μπορούν να το απολαύσουν και οι επόμενοι επισκέπτες.
-
Η ένθεση σχολίων γίνεται εύκολη!
Τώρα μπορείς να ενθέσεις σχόλια από τη σελίδα σου στο Facebook στο website σου! Πώς; Πήγαινε στο comment που θέλεις να προσθέσεις στη σελίδα σου, πάτα στο βέλος που εμφανίζεται δεξιά, επέλεξε το πεδίο “embed”, πρόσθεσε τον κώδικα της σελίδας και… καμάρωσε το σχόλιο!
-
Το Quote Sharing είναι το επόμενο trend.
Το Quote Sharing επιτρέπει στον επισκέπτη μιας σελίδας να επιλέξει ένα τμήμα από το κείμενο και να το μοιραστεί στο Facebook. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ενθέσεις στο website ή το blog σου τον παρακάτω κώδικα:
<div class=”fb-quote”></div>
Επίσης θα πρέπει να έχεις εγκαταστήσει το Facebook SDK.
-
Το save button είναι κάτι σαν το bookmark!
Αν δεν το έχεις ήδη ανακαλύψει το Facebook σου δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύεις τα posts που σε ενδιαφέρουν για να τα διαβάσεις αργότερα. Για να το κάνεις αυτό πήγαινε στο post που σε ενδιαφέρει, πάτα στο βελάκι δεξιά και επίλεξε το “Save post”.
H ίδια ακριβώς λειτουργία είναι τώρα διαθέσιμη και για websites. Αν έχεις εγκαταστήσει το Facebook SDK στο website σου, μπορείς να προσθέσεις το “save button” χρησιμοποιώντας τον παρακάτω κώδικα:
<div class=”fb-save”></div>
Τοποθέτησε το “save button” στην αρχή και στο τέλος του κάθε άρθρου του blog σου και δώσε στους αναγνώστες σου τη δυνατότητα να αποθηκεύσουν τα άρθρα που τους ενδιαφέρουν στο Facebook και να το διαβάσουν αργότερα.
-
Μάθε ποιος κρύβεται πίσω από κάθε share με τα Sharing Insights.
Ποιος είναι ο καλύτερος φίλος των content marketers που ασχολούνται με το Facebook; Τα Facebook Analytics που ενδυναμώθηκαν με μερικά νέα insights τα οποία αφορούν κυρίως τα apps.
Όταν προσθέτεις το Facebook SDK στο site σου δημιουργείς αυτόματα ένα app. Πήγαινε σε αυτό το app και πάτα το πεδίο “Facebook Platform” στην αριστερή πλευρά και έπειτα το “Sharing Insights”. Μόλις απέκτησες πρόσβαση σε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τους τύπους των ανθρώπων που μοιράζονται τα άρθρα σου στο Facebook. Για παράδειγμα, πόσοι από αυτούς είναι άνδρες, πόσοι από αυτούς ανήκουν στο ηλικιακό group 35-45 και σε ποια χώρα βρίσκονται.
Ακόμα θα μπορείς να έχεις πρόσβαση σε μια λίστα με τα πιο δημοφιλή άρθρα (αυτά που έχουν τα περισσότερα shares) βάσει της χρονικής στιγμής που έχεις ορίσει. Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρεις ποια άρθρα σου έχουν απήχηση στο κοινό σου και ποια όχι.
-
Το Comment Moderation… έρχεται.
Το συγκεκριμένο feature δεν είναι ακόμα διαθέσιμο, αλλά όταν θα είναι θα λύσει τα χέρια όσων ασχολούνται με το community management στο Facebook. Με στόχο την πάταξη του spamming θα υπάρχει ένα flagged queue όπου θα επιτρέπει την απενεργοποίηση των comments μετά από κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία, ενώ παράλληλα θα γίνεται και μερική αντιστοίχιση λέξεων με την blacklist.
Επίσης, το Facebook πρόκειται να λανσάρει και το “comments mirroring” όπου τα σχόλια που γίνονται κάτω από ένα post στη σελίδα σου θα εμφανίζονται αυτόματα και στο σχετικό blog post και το αντίστροφο.
Τέλος, δεν χωράει αμφιβολία ότι τα νέα αυτά features του Facebook αν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να κάνουν το περιεχόμενο που δημιουργείς ακόμα πιο φιλικό προς τα social media και την online κοινότητα. Αυτό σημαίνει περισσότερα likes, περισσότερα comments και περισσότερα shares! Ακόμα, εκτός από το χρόνο παραμονής των χρηστών στο website σου σημασία θα έχει πλέον και ο χρόνος που περνούν οι followers της επιχείρησής σου στην εταιρική σελίδα σου στο Facebook καταναλώνοντας το περιεχόμενο του website σου. Επομένως, ένα ασφαλές συμπέρασμα είναι ότι εκτός από τη ζωή πλέον και το Facebook κύκλους κάνει προβάλλοντας περιεχόμενο από τις σελίδες σου και το αντίστροφο.