Το 57% των Ελλήνων δηλώνει ότι τα social media αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Αναθέτοντας τη διαχείριση των social media λογαριασμών της επιχείρησής σας σε ένα έμπειρο digital marketing agency θα μπορέσετε να απευθυνθείτε σε αυτό το κοινό και να κερδίσετε νέους πελάτες.
Μια social media marketing στρατηγική είναι απαραίτητη για οποιαδήποτε εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη. Προκειμένου, όμως, να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα- να ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας σας και να διευρύνει τα επίπεδα του reach και του engagement με τα κοινά σας - θα πρέπει να γίνει σωστά!
Οι πιο διαδεδομένοι μύθοι για τους εταιρικούς λογαριασμούς στα social media
- "Η διαχείριση των social media είναι μια εύκολη υπόθεση."
Η πραγματικότητα: Οι ευκαιρίες που κρύβουν τα social media για να πετύχετε κάποιους από τους εμπορικούς σκοπούς σας είναι αναρίθμητες. Μάλιστα, όταν 9 στους 10 χρήστες των social media δηλώνουν ότι προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με κάποιο brand, καταλαβαίνετε ότι τα social media θα πρέπει να αποτελούν πλέον προτεραιότητα για την επιχείρησή σας.
5 λόγοι για να πείτε το "ναι" σε μια συνεργασία με ένα digital marketing agency
1. Στρατηγική Social Media
Είστε σίγουροι ότι το Facebook είναι το κατάλληλο κανάλι social media για τη δική σας επιχείρηση; Ένα έμπειρο digital marketing agency είναι σε θέση να σας απαντήσει σε αυτό και στο πολύ πιο σημαντικό ερώτημα "τι κάνω λάθος" αφού πρώτα αξιολογήσει τις προηγούμενες ενέργειές σας και κάνει μια έρευνα του ανταγωνισμού. Από εκεί θα προκύψει ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο με τις επόμενες ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε η επιχείρησή σας να αναδειχθεί και να ξεχωρίσει μέσα από τα κατάλληλα, γι΄αυτήν, κανάλια social media.
2. Δημιουργία, Διαχείριση και Προώθηση Περιεχομένου
Εάν είστε αναγνώστης του weBlog θα ξέρετε ότι κινητήριος δύναμη κάθε αποτελεσματικής στρατηγικής στον digital χώρο είναι το σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο. Σχετικό με το κοινό στο οποίο απευθύνεται και ποιοτικό σε σχέση με την πληροφορία που παρέχει.
Ένα digital marketing agency, λοιπόν, εκτός από τη δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου για τα social media μπορεί να αναλάβει και την υλοποίησή του. Από τη δημιουργία των posts, το visual περιεχόμενο και το uploading, μέχρι τη δημιουργία concept για την υλοποίηση καμπανιών και προωθητικών διαφημίσεων, που όλες έχουν σαν στόχο την εξυπηρέτηση της στρατηγικής.
Facebook Post, Black Friday, Minoan Lines
Μια τέτοια ομάδα αποτελείται συνήθως από τις παρακάτω ειδικότητες: account manager για να τρέχουν οι διαδικασίες ομαλά, social media manager για να δημοσιεύεται το κατάλληλο περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή, social media copywriter για να περνάει το σωστό μήνυμα, digital designer γιατί το εικαστικό πρέπει να τραβάει την προσοχή, performance manager για να παραδίδεται το σωστό μήνυμα, τη σωστή στιγμή από το σωστό μέσο και community manager για να μην μένει τίποτα αναπάντητο και κυρίως για να ευνοείται η επικοινωνία.
Instagram Stories, Καμπάνια Early Booking, Minoan Lines
Facebook Carousel, Barista.gr
3. Τεχνογνωσία, Τεχνολογία Εργαλεία
Ανάμεσα στις αρμοδιότητες των ομάδων των digital agencies είναι να ενημερώνονται συνεχώς για τις νέες τάσεις στα social media, να μπορούν να διαχειρίζονται με επιτυχία αποτελεσματικά εργαλεία και να αξιοποιούν την τεχνολογία προκειμένου να κάνουν τις ενέργειές τους ακόμα πιο αποτελεσματικές.4. Reporting
Μέσω των διαθέσιμων εργαλείων διαχείρισης social media ένα digital marketing agency είναι σε θέση να αξιολογεί και να εξελίσσει κάθε ενέργεια μέχρι να φτάσει στο βέλτιστο επίπεδο αποτελεσματικότητας. Εσείς, θα μπορείτε να παρακολουθείτε αυτήν την διαδικασία, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μέσω του reporting.
Facebook Post, Aς μιλήσουμε
Τα περιοδικά reports που εκδίδονται θα σας κρατούν up-to-date με το ποιες καμπάνιες έτρεξαν το δεδομένο διάστημα, ποια ήταν η απόδοσή τους και ποια είναι τα next steps.
5. Community Management
Η επιτυχία των social media σε σχέση με τις επιχειρήσεις είναι ότι προσφέρουν μία πλατφόρμα που ευνοεί την επικοινωνία μεταξύ μιας εταιρείας και των πελατών ή των εν δυνάμει πελατών της. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, λοιπόν, οι πελάτες και οι εν δυνάμει πελάτες χρησιμοποιούν αυτά τα κανάλια και για να εκφράσουν κάποιο παράπονο ή να λύσουν μια απορία ή ένα πρόβλημα.
Το πώς θα αντιμετωπίσετε αυτού του είδους τις επικοινωνίες και το επίπεδο της εξυπηρέτησης που θα παρέχετε, κυρίως σε περιόδους κρίσης, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για το προφίλ της επιχείρησής σας. Δείτε πώς διαχειριστήκαμε το community της Τράπεζας Πειραιώς την δύσκολη περίοδο των capital controls, όπου η ομάδα λειτουργούσε 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, εξυπηρετώντας όλα τα requests των πελατών της Τράπεζας, που επέλεξαν τα social media σαν κανάλι υποστήριξης, με διαφορετικούς κατά περίπτωση, άμεσους και δημιουργικούς τρόπους και πάντα σε συνεργασία με τα ακούραστα τμήματα υποστήριξης του call center της.
Εκτός από τη διαχείριση κρίσεων και την ικανοποίηση των πελατών, το community management κρύβει και πολλές ευκαιρίες για upselling υπηρεσιών και προϊόντων.
Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω στο συμπέρασμα που οδηγείται κανείς είναι ότι ένα έμπειρο social media agency είναι στην ουσία ένας δυνατός στρατηγικός συνεργάτης. Ο μόνος τρόπος να το ανακαλύψετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας!