Γυρίσατε από τις διακοπές και οι καλοκαιρινές σας φωτογραφίες σε Facebook και Instagram συνεχίζουν να μαζεύουν Likes; Αν ναι, τότε γνωρίζετε καλά τη δύναμη του οπτικού περιεχομένου (visual content) στο Διαδίκτυο και είναι ώρα να μάθετε ακόμα περισσότερα για να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησής σας.
Το οπτικό περιεχόμενο εξελίχθηκε σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα από μια αναδυόμενη τάση του digital marketing στον κυρίαρχο του Διαδικτύου. Αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης inbound και social media marketing στρατηγικής, καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα πολλών ερευνών οι marketers που αξιοποιούν το visual content βλέπουν τεράστια άνοδο στην επισκεψιμότητα των blogs, στην απήχηση των social media posts, στις μετατροπές των επισκεπτών σε leads και στην απόκτηση inbound πελατών.
Ειδικότερα στον κόσμο των social media, το οπτικό περιεχόμενο παρουσιάζει θεαματικά αποτελέσματα και επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την επιτυχία μιας εταιρικής social παρουσίας. Από το 2014 μέχρι και σήμερα σχεδόν όλα τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter, το LinkedIn και το Instagram έχουν αυξήσει την προβολή του visual content.
Ας δούμε αναλυτικότερα την αποτελεσματικότητα του visual περιεχομένου εξετάζοντας μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία:
- Τον περασμένο Ιούλιο, τα video posts στο Facebook ήταν το είδος post με το μεγαλύτερο engagement, καθώς το 6,79% των fans μιας σελίδας κατά μέσο όρο σχολίασε και έκανε Share ή Like σε αυτά. (SocialMediaToday)
- Τα tweets που περιλαμβάνουν εικόνα έχουν 35% περισσότερα retweets, ενώ τα tweets με video σημειώνουν αύξηση 28% σε retweets. (shutterstock blog)
- Tα Facebook posts που συμπεριλαμβάνουν φωτογραφίες έχουν 120% μεγαλύτερο engagement σε σχέση με ένα post που αποτελείται μόνο από κείμενο. (Maximize Social Business)
- To 2014, το 39% των Β2Β αγοραστών μοιραζόταν συχνά infographics στα social media. (Demand Gen Report)
- Το 50% των ανθρώπων που σερφάρουν στο Διαδίκτυο έχει δημοσιεύσει στο προσωπικό του προφίλ εικόνες ή/και video που έχει βρει online. (Quick Sprout)
- Οι B2C marketers είναι πιθανότερο να χρησιμοποιήσουν πρωτότυπα βίντεο (63% B2C vs 56% B2B) και πρωτότυπο οπτικά υλικό (63% B2C vs 56% B2B). Το Social Media Examiner ρώτησε επίσης τους marketers για ποιον τύπο περιεχομένου θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα μέσα στο 2015. Η δημιουργία πρωτότυπου οπτικού υλικού βρίσκεται στην πρώτη θέση των απαντήσεών τους και ακολουθούν τα πρωτότυπα video. (Social Media Examiner)
Αν σας εντυπωσίασαν όλα τα παραπάνω και αναρωτιέστε γιατί το οπτικό περιεχόμενο είναι τόσο δημοφιλές, σας έχουμε την απάντηση, η οποία έχει να κάνει με την φύση του ανθρώπου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ένα χρήσιμο infographic του HubSpot, οι άνθρωποι θυμούνται το 80% όσων βλέπουν ενώ το 90% της πληροφορίας που μεταφέρεται στον εγκέφαλό μας είναι σε οπτική μορφή!
Συνεπώς αν θέλετε να μείνετε αξέχαστοι στο κοινό σας και να τραβήξετε την προσοχή νέων, πιθανών πελατών, δεν έχετε παρά να επενδύσετε στη δημιουργία οπτικού περιεχομένου και να μείνετε συντονισμένοι στο weblog για να ανακαλύψετε αποτελεσματικές πρακτικές που θα σας οδηγήσουν στο να πετύχετε τους εταιρικούς σας στόχους.