Τα τελευταία χρόνια η HubSpot καταγράφει και αναλύει τον παλμό των marketers, δημοσιεύοντας την περίφημη παγκόσμια έρευνα “State of Inbound”. Διαβάστε τα 7 σημαντικότερα ευρήματα του φετινού report, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν και τη δική σας προσέγγιση στο digital marketing και τις online πωλήσεις.
#1. Φαίνεται ότι 3 στους 4 marketers σε όλο τον κόσμο τοποθετούν το Inbound Marketing πρώτο στη λίστα των προτεραιοτήτων τους.
Το παραπάνω εύρημα ισχύει ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δεν έχουν την πολυτέλεια της μαζικής διαφήμισης και των οποίων τα χρήματα πρέπει να επενδυθούν με προσοχή.
#2. Όλοι συμφωνούν ότι η κλασική πληρωμένη διαφήμιση (TV, radio, έντυπα) είναι η πιο υπερτιμημένη τακτική προώθησης.
Είναι προτιμότερο να κατευθύνετε το budget σας σε ψηφιακά μέσα (SEM, PPC, Social Media) σε συνδυασμό με τακτικές Content Marketing, καθώς από εκεί θα αρχίσετε να χτίζετε την βάση των επαφών σου και θα έχετε μια ελπίδα ανεξαρτητοποίησης από τις πολυέξοδες outbound marketing πρακτικές.
#3. Τα πιο επιτυχημένα Inbound Marketing case studies χρειάστηκαν χρόνο για να γίνουν.
Όλοι συμφωνούν ότι η συγκεκριμένη τακτική είναι αγώνας αντοχής και όχι ταχύτητας.
#4. Το Inbound Marketing δεν αφορά μόνο τις B2B επιχειρήσεις.
Μπορεί πολύ αποτελεσματικά να βοηθήσει και τις B2C πωλήσεις σε τελικούς καταναλωτές, αλλά και τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και ομάδες που θέλουν να συσπειρώσουν τα κοινά τους.
#5 Αν αποδείξετε το ROI (Return on Investment) των ενεργειών σας, θα αυξήσετε αυτόματα το marketing budget.
Δυστυχώς πολύ λίγοι οργανισμοί είναι σε θέση να μετρήσουν και να συγκρίνουν το ROI τους. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να κατανοήσετε, να καταγράψετε και να μετρήσετε τα ενδείξεις-κλειδιά ή αλλιώς Key Performance Indicators (KPIs) που καθορίζουν την επιτυχία στη δουλειά σας, π.χ. eShop conversion rates, visitor to lead generation. Μόνο με αριθμούς μπορείτε να αποδείξετε ότι η στρατηγική σας λειτουργεί και να ζητήσετε περισσότερη επένδυση.
#6 Η διαφορά απόδοσης μεταξύ του Inbound και του Outbound Marketing μπορεί να είναι μέχρι και 3 φορές μεγαλύτερη.
Κι αυτό ισχύει για όλες τις περιπτώσεις εταιρειών, ανεξαρτήτως μεγέθους ή budget.
#7. Η καθιέρωση μιας σαφώς ορισμένης διαδικασίας συνεργασίας (SLA) μεταξύ των τμημάτων Marketing και Πωλήσεων...
... μπορεί να «ξεκλειδώσει» επιπλέον Marketing budget, αφού δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας και αποτελεσματικότητας.
Φέτος για πρώτη φορά η μελέτη "State of Inbound 2015", περιλαμβάνει πολύ σημαντικά ευρήματα και για τα τμήματα πωλήσεων και σε επόμενο post μας θα αναφερθούμε εκτενέστερα και σε αυτά.