Αποφασίσατε ότι έχει έρθει η ώρα να ανασχεδιάσετε το εταιρικό website σας ώστε να κερδίσετε νέους επισκέπτες και leads, αλλά και να εκπλήξετε ευχάριστα τους πελάτες σας; Πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο, δείτε ποια δεδομένα θα πρέπει να έχετε στα χέρια σας για να πετύχετε το στόχο σας!
Αν το πρώτο πράγμα που σκέφτεστε όταν ακούτε τη λέξη redesign είναι το πώς θα ενσωματώσετε τις τελευταίες τάσεις του design για να αποκτήσετε ένα εταιρικό website που θα είναι οπτικά εντυπωσιακό, τότε ετοιμαστείτε να κάνετε στροφή 180 μοιρών!
Το καλαίσθητο design δεν έπαψε φυσικά να είναι απαραίτητο συστατικό ενός επιτυχημένου website, αλλά ένα εταιρικό website πλέον δεν αρκεί να είναι όμορφο, πρέπει να εξυπηρετεί τους επιχειρηματικούς σας στόχους, ικανοποιώντας τις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεστε.
Πώς θα απαντήσετε στις ανάγκες αυτές μέσω του design της νέας ιστοσελίδας σας; Όχι, δεν θα κάνετε υποθέσεις για τις επιθυμίες του κοινού σας, ελπίζοντας ότι έχετε πέσει μέσα, ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένα δεδομένα που θα σας οδηγήσουν στη λήψη των σωστών αποφάσεων.
Αυτή η προσέγγιση, η οποία είναι γνωστή ως Growth-Driven Design, έχει αντικαταστήσει την παραδοσιακή μέθοδο του redesign που βασιζόταν κυρίως στην εμφάνιση ενός website. Ακόμα, λόγω της έμφασης που δίνει στα δεδομένα και την ανάλυσή τους, το Growth-Driven Design δίνει τη δυνατότητα της συνεχούς εξέλιξης ενός website, με διαρκείς βελτιώσεις και προσθήκες, καθώς και καλύτερο έλεγχο του budget και των deadlines.
Πολλές φορές νιώθετε σίγουροι για το τι ακριβώς θα πρέπει να περιλαμβάνει το νέο σας website. Είστε όμως σίγουροι ότι τα elements που έχετε στο μυαλό σας είναι και αυτά που θα αυξήσουν το conversion rate και θα διευκολύνουν την μετατροπή των επισκεπτών σε leads;
Για να απαντήσετε στο παραπάνω ερώτημα, θα πρέπει να δείτε ποια elements του website σας λειτουργούν και ποια όχι. «Τρέξτε» A/B tests για τα calls-to-action κουμπιά, τις εικόνες, το navigation, τις φόρμες συμπλήρωσης στοιχείων και το περιεχόμενό σας και δείτε ποιες εκδοχές τους είναι πιο αποτελεσματικές για το lead generation.
Όπως είναι φυσικό, τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από το A/B testing δεν θα σας αποκαλύψουν 100% τις προτιμήσεις του κοινού σας, αλλά θα ρίξουν αρκετό φως στη συμπεριφορά των επισκεπτών του website σας.
Για να δείτε πώς κινούνται οι επισκέπτες μέσα στο website σας, ποιο περιεχόμενο βλέπουν περισσότερο, πόσο σκρολάρουν κ.ο.κ. θα χρειαστείτε ένα heatmap.
Τα heatmaps είναι online εργαλεία που καταγράφουν τη συμπεριφορά των επισκεπτών και σας δείχνουν ποια elements ενός website τραβάνε την προσοχή τους και ποια περνάνε εντελώς απαρατήρητα.
Χρησιμοποιώντας ένα heatmap εργαλείο θα καταλάβετε ποια elements του website σας χρειάζεται να αναδειχθούν περισσότερο στη νέα εκδοχή του, όπως και το πού πρέπει να τοποθετηθούν για να τραβούν άμεσα το βλέμμα του επισκέπτη. Επίσης, θα ξέρετε ποια στοιχεία μπορούν να αφαιρεθούν εντελώς ή να αντικατασταθούν από νέα elements που θα είναι πιο αποτελεσματικά στην προσέλκυση τόσο του βλέμματος όσο και των clicks των επισκεπτών.
Αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής του redesign του website σας είναι το keyword research. Με αυτόν τον τρόπο, θα μάθετε ποια keywords χρησιμοποιεί ένας χρήστης στις μηχανές αναζήτησης για να βρει την επιχείρησή σας, καθώς και τις λέξεις ή τους συνδυασμούς λέξεων που τον οδηγούν στο να ανακαλύψει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια υπηρεσία που προσφέρετε.
Εφόσον γνωρίζετε πλέον τους όρους με τους οποίους βρίσκει κάποιος το website σας, μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε στο περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί για τη νέα ιστοσελίδα σας, φροντίζοντας ώστε οι επισκέπτες της να μπορούν να βρίσκουν εύκολα αυτό που ψάχνουν και ανεβάζοντας παράλληλα το ranking σας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Σκεφτείτε το website σας ως έναν ζωντανό οργανισμό, ο οποίος για να είναι αποδοτικός χρειάζεται συνεχείς βελτιώσεις, αλλαγές και προσθήκες. Αν το νέο website σας δεν είναι φτιαγμένο με τρόπο τέτοιο ώστε να μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις αλλαγές, τότε τι θα κάνετε; Θα ξανακάνετε redesign μετά από έναν χρόνο, σπαταλώντας χρόνο και χρήματα από την αρχή;
Αυτή η βάση για διαρκείς αλλαγές είναι που διαφοροποιεί το GDD από το παραδοσιακό website redesign και σας προσφέρει ένα website που προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας και εναρμονίζεται με τους στόχους της στρατηγικής σας.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Growth-Driven Design και το πώς μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε το website που σας αξίζει, κάντε κλικ στα παρακάτω:
«Καλωσορίσατε στη νέα εποχή του website redesign!»
«Πώς σχεδιάζεται ένα website... made by wedia»