Η παγκόσμια λίστα emails ανέρχεται στα 2.6 δις*. Αυτό θα πρέπει να σε κάνει να σκεφτείς δις την email marketing στρατηγική του e-shop σου και πιο συγκεκριμένα το email automation για e-shops, αν θες να δεις αύξηση στις πωλήσεις σου.
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας είναι λογικό να μαθαίνεις κάθε τόσο ότι ένα νέο εργαλείο ήρθε για να σου φέρει ακόμα περισσότερες πωλήσεις! Όπως για παράδειγμα τα social media. Βέβαια, το κοινό που χρησιμοποιεί το Facebook δεν φτάνει ούτε τα 2/3 του κοινού που διαθέτει μια διεύθυνση email και αυτό από μόνο του κάτι λέει.
Επίσης, τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε η Adobe έδειξαν ότι όσο περνάει ο καιρός περνάμε όλο και περισσότερο χρόνο στο Inbox μας. Επομένως, καταλαβαίνεις ότι αν θες να προσεγγίσεις το κοινό σου στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή, ώστε να τους πείσεις να κάνουν μια αγορά, θα πρέπει να το κάνεις μέσω αυτοματοποιημένων emails. Στήνοντας μια σειρά από αυτοματοποιημένα emails τα οποία θα ενεργοποιούνται μετά από συγκεκριμένες ενέργειες που πραγματοποιούν οι επισκέπτες του e-shop σου- οι οποίοι είναι πλέον leads αφού έχουν κάνει opt-in- θα έχεις τη δυνατότητα να τους επικοινωνείς μηνύματα τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε μια αγορά. Έτσι, μέσω της διαδικασίας του lead nurturing έχεις τη δυνατότητα να αυξήσεις τη μέση αξία των παραγγελιών του e-shop σου και τα conversions.