Δύο από τα μεγαλύτερα «προβλήματα» που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του digital marketing σε όλον τον κόσμο, είναι το πώς θα καταφέρουν να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών τους, αλλά και το πώς θα καταφέρουν να τους μετατρέψουν σε πελάτες πιο αποτελεσματικά.
Ένα από τα συχνότερα λάθη των marketers είναι ότι συνεχίζουν να ακολουθούν στρατηγικές, που μπορεί να είχαν αποτέλεσμα δέκα χρόνια πριν, αλλά είναι πλέον ξεπερασμένες. Σήμερα, οι καταναλωτές έχουν τη «δύναμη» να μπλοκάρουν τις πληροφορίες που δεν τους αφορούν και να αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο τους μόνο σε πράγματα τα οποία τους προσφέρουν κάποια αξία.
Σύμφωνα με έρευνες, το 44% των direct mails δεν ανοίγεται ποτέ και αυτό γιατί δεν περιλαμβάνουν κάποια πληροφορία που να ενδιαφέρει τον παραλήπτη.
Η απουσία συγκεκριμένης στρατηγικής στις τακτικές που χρησιμοποιείτε σας κοστίζει χρόνο και χρήματα, χωρίς αποτέλεσμα! Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα να επενδύσετε σε νέες πιο αποτελεσματικές μεθόδους, όπως το Inbound Marketing;
Το παν για μια αποτελεσματική inbound marketing στρατηγική είναι να υπάρχει ένα σύστημα, ώστε κάθε ενέργεια να προετοιμάζει το έδαφος για την επόμενη. Αφού λοιπόν καθορίσετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε («κοινό-πρότυπο») και καταγράψετε τις ανάγκες τους, πρέπει να σκεφτείτε τους τρόπους με τους οποίους θα τους προσελκύσετε.
Εκτός από τις ενέργειες για την αύξηση της επισκεψιμότητας του website σας, θα πρέπει στη συνέχεια να κάνετε τους επισκέπτες σας να σας εμπιστευθούν, με σκοπό να γίνουν πελάτες σας μέσα από μία διαδικασία. Βασική παραδοχή στο Inbound Marketing είναι το ότι για να παραμείνουν οι επισκέπτες σε μία ιστοσελίδα θα πρέπει, εκτός από ελκυστικό design και λειτουργικότητα, να τους προσφέρετε και μοναδικό περιεχόμενο.
Στη συνέχεια, μπορείτε να μετατρέψετε τους ανώνυμους επισκέπτες σας σε leads, μέσω κατάλληλων ενεργειών και αφού τους γνωρίσετε καλύτερα, να επιστρατεύσετε πρακτικές όπως το Email Marketing, που θα τους πείσουν ότι μόνο η εταιρεία σας μπορεί να τους προσφέρει αυτό που χρειάζονται.
Κατεβάστε τον δωρεάν οδηγό μας για την πλατφόρμα Marketing Automation της Hubspot που βοηθά επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να αυξήσουν την επισκεψιμότητα αλλά και τις πωλήσεις τους.