Αν δυσκολεύεστε να θυμηθείτε πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που αποκτήσατε το εταιρικό σας website ή από το τελευταίο του redesign, τότε πρέπει να κάνετε κάτι άμεσα!
Σε αντίθεση με τους δεινόσαυρους που συνεχίζουν ακόμα να συναρπάζουν μικρούς και μεγάλους, ένα website που ανήκει στην εποχή των δεινοσαύρων - από άποψη design και λειτουργικότητας - δεν συναρπάζει κανέναν, πόσο μάλλον τους πιθανούς πελάτες της εταιρείας σας. Γι' αυτό και έχει παρατηρηθεί ότι οι μεγάλες εταιρείες προχωρούν σε redesign του website τους περίπου κάθε τρία χρόνια.
Η εμφάνιση του website σας μπορεί να γίνει και αιτία για να χάσετε πελάτες, αφού το 75% των καταναλωτών υποστηρίζει ότι κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας με βάση την εμφάνιση του website της.
Και όταν λέμε εμφάνιση δεν εννοούμε μόνο το design... Το παρωχημένο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, οι φωτογραφίες που φέρνουν στο μυαλό αναμνήσεις περασμένων δεκαετιών ή ένα εταιρικό blog που ανανεώθηκε τελευταία φορά πριν από μήνες μπορούν να έχουν εξίσου βλαβερές συνέπειες στην εντύπωση που θα διαμορφώσει ένας επισκέπτης.
Μπορεί λοιπόν στην πραγματική ζωή η εμφάνιση να μην είναι το παν, αλλά στον κόσμο του Internet όπου όλα αλλάζουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ένα απαρχαιωμένο website χρειάζεται άμεσα redesign για τρεις πολύ σημαντικούς λόγους:
Οι καταναλωτές πάντα επιθυμούν το νέο, το καινούργιο, αυτό που αντικατοπτρίζει το πνεύμα της κάθε εποχής. Όταν ένα εταιρικό website μοιάζει σαν να φτιάχτηκε π.χ. στη δεκαετία του '90, ο επισκέπτης του εύκολα μπορεί να θεωρήσει ότι και η εταιρεία στην οποία ανήκει έχει να αναθεωρήσει τις εταιρικές πρακτικές και τη φιλοσοφία της από τότε που παιζόντουσαν σε πρώτη προβολή «Οι Απαράδεκτοι» στην τηλεόραση!
Πιο συγκεκριμένα, ας υποθέσουμε ότι μπαίνετε σε ένα e-shop για να πραγματοποιήσετε κάποια αγορά και σας φαίνεται παρωχημένο. Είναι λογικό να σκεφτείτε ότι η εμφάνισή του δεν είναι μάλλον το μόνο χαρακτηριστικό του που έχει καιρό να αναβαθμιστεί και ότι είναι πιθανό να μην χρησιμοποιεί τους τελευταίους κανόνες ασφαλείας ηλεκτρονικών συναλλαγών. Έτσι, το εγκαταλείπετε και βρίσκετε ένα άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα που σας εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη.
Δεν είναι κρίμα αυτό να συμβαίνει στο δικό σας website;