Το Τwitter σε συνεργασία με την Kantar Media ρίχνει φως σε ένα χρόνιο ερώτημα: τελικά, οι χρήστες του Twitter είναι influencers; Αν ναι, τότε αυτό αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τα brands.
Ο όρος «influencer» χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατηγορία κοινού, η οποία επηρεάζει με τα λεγόμενά της την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Τελικά, όμως, πού βρίσκονται αυτοί οι influencers και τι ευκαιρίες κρύβουν για τους marketers και τις επιχειρήσεις;
Το Twitter συνδέει τα brands με το πιο influential κοινό, τη στιγμή που οι χρήστες είναι πιο δεκτικοί σε μηνύματα.
Το παραπάνω είναι το βασικό συμπέρασμα της έρευνας στην οποία συμμετείχαν πάνω από 10.500 ευρωπαίοι χρήστες του Internet, συμπεριλαμβανομένων άνω των 4.800 χρηστών του Twitter.
Μέσω του Twitter τα brands μπορούν να μιλήσουν στο κοινό τους, γνωρίζοντας ότι εκείνο είναι έτοιμο να ακούσει! Όπως δήλωσε και ο Barry Collins, Senior Director του Twitter Client Solutions: «Ενώ οι περισσότερες εφαρμογές και πλατφόρμες λένε “κοίτα εμένα”, το Twitter δηλώνει ξεκάθαρα “δείτε αυτό!”. Είναι κάτι που κάνει το Twitter μοναδικό. Οι χρήστες στο Twitter είναι ανοιχτόμυαλοι και περίεργοι. Θέλουν να ανακαλύψουν νέα πράγματα, να τα μοιράζονται και να συζητήσουν με τους άλλους χρήστες γι’ αυτά. Αυτό είναι που διαφοροποιεί το κοινό του Twitter και το κάνει τόσο σημαντικό target group για τους διαφημιζόμενους».
Πηγή: Marketing Week