Το νέο blog της Minoan Lines... made by Wedia, που ήρθε για να εμπνεύσει getaways σε Ελλάδα και Ιταλία, κέρδισε το Silver Award στην φετινή απονομή των Tourism Awards 2019, στην κατηγορία Digital & Technology. Δείτε τι σημαίνει content personalization... made by Wedia, μέσω MarTech λύσεων.
Η διάκριση του νέου blog της Minoan Lines στην τελετή απονομής των Tourism Awards 2019, είναι μόνο η αρχή ενός ταξιδιού με στόχο την ενεργοποίηση όλων των συστατικών των σύγχρονων MarTech λύσεων, για να εξυπηρετήσουμε τους στόχους της αύξησης πωλήσεων και αύξησης τζίρου της Minoan Lines.
Οι Μινωικές Γραμμές, κορυφαία ναυτιλιακή εταιρεία στο χώρο της ακτοπλοΐας, εδώ και 46 χρόνια προσφέρει στο επιβατικό κοινό μοναδικές εμπειρίες ταξιδιού με υψηλής ποιότητας παρεχόμενες υπηρεσίες στο σύγχρονο στόλο τους. Εκτός από τα δρομολόγια Ηράκλειο-Πειραιάς, Χανιά-Πειραιάς και Ελλάδα-Ιταλία που προσφέρονται ολόκληρο το χρόνο, τους καλοκαιρινούς μήνες το δίκτυο της εταιρείας επεκτείνεται στα νησιά των Κυκλάδων, συνδέοντας το Ηράκλειο και τον Πειραιά με τη Μήλο και το Ηράκλειο με τη Σαντορίνη, την Ίο, την Πάρο και τη Μύκονο.
Με τόσους προορισμούς υψηλού ενδιαφέροντος αλλά και ένα ευρύ κοινό Ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών, προχωρήσαμε στη δημιουργία ενός Ταξιδιωτικού Blog στην HubSpot, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα Marketing Automation.
Το Minoan Lines Getaway είναι το νέο δίγλωσσο (EN-GR) blog της εταιρείας και απευθύνεται σε προσωποποιημένο πλέον κοινό μέσω της αρθογραφίας, της θεματολογίας και της σύνδεσής του με τα υπόλοιπα digital κανάλια των Μινωικών Γραμμών (website: www.minoan.gr, online booking engine: ebooking.minoan.gr, συνδέοντας την πληροφορία και υλοποιώντας μία στρατηγική lead generation.
Με όνομα που υπογραμμίζει την αξία του ταξιδιού και τη μοναδική εμπειρία που μπορούν να προσφέρουν στον ταξιδιώτη οι Μινωικές Γραμμές, ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για:
Όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα απευθύνονται στο κοινό που θα επιλέξει να ταξιδέψει στους προορισμούς που δραστηριοποιούνται οι Μινωικές Γραμμές, αλλά και σε εκείνους που προσεγγίζουν την Ελλάδα από την Ιταλία και σκοπεύουν να την εξερευνήσουν.
Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών, επιλέξαμε το Minoan Lines Getaway να προσφέρει μία πλούσια θεματολογία με στόχο να καλύπτει τις επικρατέστερες θεματικές αναζητήσεις του κοινού στο ίντερνετ ώστε να λειτουργεί επικουρικά στη στρατηγική SEO και τη βελτίωση του στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.
Το νέο Blog των Μινωικών Γραμμών βγήκε αρχικά πιλοτικά στον αέρα περί τα τέλη του φθινοπώρου του 2018 με ένα βασικό πυρήνα θεματολογίας και περιεχομένου. Χρειαζόμασταν όμως ένα όχημα για να επικοινωνηθεί πιο δυναμικά στο κοινό η παρουσία του Blog στον απέραντο και ανταγωνιστικό χώρο του διαδικτύου.
Για να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και κίνητρο στους δυνητικούς επισκέπτες, σχεδιάσαμε ενόψει των χριστουγεννιάτικων εορτών ένα εορταστικό activation, το οποίο συνδυάζει όλα τα συστατικά των σύγχρονων MarTech τεχνολογιών και μέσων: User Experience, Technology, Content, Digital Marketing, CRM και Automation πλατφόρμες.
Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της Wedia στη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα Marketing Automation της HubSpot, σχεδιάσαμε μια ενέργεια, η οποία ξεδιπλώθηκε σε πολλαπλά digital κανάλια: online διαφήμιση, social media, το Minoan Lines Getaway blog και email marketing, προσφέροντας μια απόλυτα προσωποποιημένη, πολυκαναλική αλλά και ομοιογενή εμπειρία στα μέλη του Minoan Bonus Club αλλά και στους νέους επισκέπτες του blog, ενώ ταυτόχρονα συγκέντρωσε πολύτιμα δεδομένα, που -αποδεδειγμένα- ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των εμπορικών προωθητικών ενεργειών.
Διαβάστε το Case Study: H Wedia λύνει το μυστήριο της νέας γενιάς digital marketing!