Οι Landing Pages μετατρέπουν τους επισκέπτες του website σας σε leads, στους οποίους μπορείτε να εφαρμόσετε digital marketing ενέργειες.
Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας και μάθετε πως μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας.
Σκεφτείτε ότι θέλετε να επικοινωνήσετε online μια συγκεκριμένη ενέργεια της εταιρείας σας, όπως ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία σας, μια καινούργια προσφορά ή το τελευταίο white paper που έχετε ετοιμάσει.
Με λίγα λόγια, θέλετε να απευθυνθείτε σε ένα στοχευμένο κοινό και να προβάλετε ένα συγκεκριμένο μήνυμα με στόχο το lead generation ή online πωλήσεις.
Γι' αυτό δημιουργείτε online διαφημίσεις και ανεβάζετε σχετικά post στις εταιρικές σας σελίδες στα Social Media.
Δεν είναι κρίμα να χάσετε την ευκαιρία να μετατρέψετε τους χρήστες που θα κάνουν κλικ στα παραπάνω σε πιθανούς σας πελάτες (leads) με το να τους οδηγήσετε στην αρχική σας σελίδα;
Όταν έρχεται η στιγμή να μετατρέψετε τους επισκέπτες του site σας σε leads, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε είναι μέσω των landing pages.
Και μάλιστα, όσο περισσότερες διαθέτει το site σας, τόσο το καλύτερο για το conversion rate σας.
Γνωστή σαν Σελίδα Προορισμού ή Lead Capture Page, είναι μια σελίδα στην οποία μπαίνουν οι επισκέπτες του website σας, συνήθως κάνοντας κλικ σε ένα link που μπορεί να είναι είτε στο website σας ή σε μια διαφήμιση στα Social Media, στο Facebook, το Instagram ή το LinkedIn.
Στα πλαίσια μιας Inbound Marketing στρατηγικής, μια Lead Capture Page χρησιμοποιείται για να επικοινωνήσει στους επισκέπτες του site σας ένα μήνυμα και να τους παροτρύνει να συμπληρώσουν μια φόρμα με τα στοιχεία τους.
Τα κίνητρα για τη συμπλήρωση της φόρμας μπορεί είναι η λήψη ενός eBook, ενός white paper, η συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό, η εγγραφή σε κάποιο webinar κ.α.
Παρακάτω, βλέπετε μια αντιπροσωπευτική landing σελίδα.
Το αποτελέσματα της παραπάνω διαδικασίας είναι η συλλογή πληροφοριών για το κοινό σας, που θα σας δώσει τη δυνατότητα να τους γνωρίσετε και να συνδεθείτε μαζί τους ξανά στο μέλλον.
Κάθε σελίδα που χρησιμοποιείτε για Lead Capturing πρέπει να είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του κάθε χρήστη που επισκέπτεται το website σας.
Συνεπώς, πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε landing pages, θα πρέπει να απαντήσετε σε κάποια ερωτήματα, όπως:
Μπορεί να αναρωτιέστε γιατί πρέπει να ασχοληθώ με τις σελίδες προορισμού, όταν ο πρωταρχικός στόχος μας είναι να οδηγήσουμε τους επισκέπτες στην αρχική σελίδα μας;
Η απάντηση είναι ότι, ενώ η αύξηση της επισκεψιμότητας στην αρχική σελίδα είναι αναμφίβολα καλό πράγμα, είναι λιγότερο πιθανό να οδηγήσει σε μετατροπή από ό,τι μια landing page.
Οι αρχικές σελίδες περιέχουν πολλές πληροφορίες και καλούν τους επισκέπτες να πλοηγηθούν σε μια ποικιλία διαφορετικών τοποθεσιών.
Αν ένας επισκέπτης φτάσει στην αρχική σας σελίδα με έναν συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό του, μπορεί να μπερδευτεί αν πρέπει να διαλέξει μέσα από πολλές διαφορετικές υπηρεσίες και επιλογές προϊόντων.
Ο κύριος στόχος της αρχικής σελίδας είναι να κατευθύνει τους επισκέπτες σε άλλες σελίδες όπου θα βρουν τις πληροφορίες που επιθυμούν.
Οι landing pages εξαλείφουν το ενδιάμεσο βήμα, καθώς είναι η σελίδα που θέλει ο επισκέπτης - και το δηλώνουν με σαφήνεια.
Έχοντας αρκετές εξατομικευμένες σελίδες προορισμού, μπορείτε να στοχεύσετε καλύτερα σε συγκεκριμένους πελάτες.
Σχεδιάστε τις σελίδες προορισμού σας ώστε να ταιριάζουν σε συγκεκριμένα τμήματα πελατών.
Ποια αισθητική τους αρέσει περισσότερο; Ποια Call To Action έχουν καλύτερη ανταπόκριση;
Τα πάντα, από τον τίτλο, τις εικόνες, ακόμη και το κείμενο του κουμπιού CTA, θα πρέπει να ταιριάζουν στην προσωπικότητα του αγοραστή.
Για παράδειγμα, μια σελίδα προορισμού για μια καμπάνια που απευθύνεται σε νεώτερες ηλικίες θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές, καθώς αυτή είναι η βασική προτίμηση για αυτές τις ηλικίες.
Όσο καλύτερα μπορείτε να συνδεθείτε με τους πελάτες, τόσο πιο πιθανό είναι να παραμείνουν στον ιστότοπό σας και να κάνουν κλικ στο CTA σας.
Δεδομένου ότι οι σελίδες προορισμού σχεδιάζονται για συγκεκριμένες καμπάνιες, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να δοκιμάσετε νέα πράγματα και να δείτε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης των κοινών σας.
Κάντε δοκιμές A/B στις σελίδες προορισμού σας για να δείτε τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί.
Συγκρίνετε ποια κουμπιά CTA παίρνουν τα περισσότερα κλικ, ποιες ειδικές προσφορές κάνουν τους επισκέπτες να αγοράσουν άμεσα, ακόμη και ποιο χρώμα κειμένου αρέσει περισσότερο.
Για παράδειγμα, αν μια σελίδα προορισμού για μια συγκεκριμένη καμπάνια έχει υψηλό ποσοστό bounce rate, μπορεί να μην αξίζει να συνεχίσετε να τρέχετε διαφημίσεις γι΄αυτήν.
Ή αν μια σελίδα προορισμού με την εικόνα Α έχει καλύτερα αποτέλεσματα από μια σελίδα προορισμού με την εικόνα Β, τότε η εικόνα Α είναι πιθανότατα ένα εξαιρετικό εικαστικό για χρήση σε Social Media καμπάνιες.
Μια σελίδα προορισμού όπου οι χρήστες θα αφιερώνουν περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο είναι μια πρόκληση για τους περισσότερους.
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι κάτι ακατόρθωτο.
Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για το πώς να φτιάξετε μια αποτελεσματική landing page:
Call to Action (CTA): Τα CTA είναι μια εικόνα, ένα κουμπί ή μια φράση που προτρέπει τους επισκέπτες να ολοκληρώσουν μια συγκεκριμένη ενέργεια. Στις landing pages, τα CTAs λένε στον επισκέπτη πού πρέπει να κάνει κλικ για να αποκτήσει την προσφορά. Όσο πιο ξεκάθαρο είναι το CTA στη σελίδα προορισμού τόσο πιο πιθανό είναι να μετατραπεί ο επισκέπτης.
Είναι σημαντικό να έχετε αρκετές σελίδες προορισμού με αντίστοιχα Call to Action για διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Ενώ μια σελίδα μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά για κάποιον τύπο επισκέπτη, μπορεί να μη λειτουργήσει για κάποιον άλλον.
Γι' αυτό, φτιάξτε ξεχωριστές σελίδες και πειραματιστείτε μέχρι να βρείτε τη συνταγή της δικής σας επιτυχημένης σελίδας προορισμού.
Αν ενδιαφέρεστε να βελτιώσετε ή να δημιουργήσετε μια landing page, αλλά δεν γνωρίζετε από πού να ξεκινήσετε, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να υλοποιήσουμε το δικό σας landing page project.