Η περίοδος των γιορτών είναι ιδανική για την προσέλκυση νέων πελατών, οι οποίοι χρειάζονται τη βοήθειά σας για να ψωνίσουν δώρα για τους αγαπημένους τους. Τι γίνεται όμως όταν τελειώσει και αυτό το party;
Αν δεν θέλετε να σας φάει η μοναξιά και να διατηρήσετε την κίνηση στο e-shop σας, η λύση είναι μία: το retargeting!
Ξεκινήστε τη νέα χρονιά εστιάζοντας στο πώς θα προσεγγίσετε τους πελάτες που επισκέφτηκαν τη σελίδα σας την περίοδο των γιορτών και δεν πραγματοποίησαν κάποια αγορά, αλλά και τους παλαιότερους πελάτες σας, οι οποίοι είναι πλέον ανενεργοί.
Είναι πιο απλό απ’ ότι νομίζατε…
Δυστυχώς το 70% όσων επισκέπτονται ένα e-shop για πρώτη φορά εγκαταλείπουν το καλάθι τους. Παρ' όλα αυτά, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών επιθυμεί να επιστρέψει και να ολοκληρώσει τις αγορές του. Οπότε να η ευκαιρία σας! Ξεκινήστε να τους πολιορκείτε με email καμπάνιες υπενθυμίζοντάς τους τα προϊόντα που έχουν εγκαταλείψει στο καλάθι τους.
Παράλληλα, ανατρέξτε στο πελατολόγιό σας, βρείτε τους ανενεργούς πελάτες και προσεγγίστε τους ξανά θυμίζοντάς τους πόσο πολύ τους άρεσαν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που τους προφέρατε.
Τι έρχεται μετά την περίοδο των γιορτών; Οι εκπτώσεις! Και τι σημαίνει αυτό; Ότι μπορείτε να αναπτύξετε το πελατολόγιό σας με έναν ακόμα άσο στο μανίκι σας.
Ξεκινήστε δημιουργώντας καμπάνιες retargeting που στέλνουν τους πελάτες στο website σας. Μετά, στοχεύστε σε αυτούς που έχουν πραγματοποιήσει αναζητήσεις σχετικές με το e-shop σας, αλλά και όσους αλληλεπιδρούν με παρόμοια e-shops στα social media. Τέλος, μπορείτε να στοχεύσετε ξανά σε όσους έχουν δει τις διαφημίσεις σας σε sites τρίτων, ακόμα και αν δεν πάτησαν επάνω σε αυτές.
Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που έχετε αντλήσει για τον κάθε επισκέπτη μπορείτε να φροντίσετε ώστε να μεταφερθεί στη σελίδα που τον/την ενδιαφέρει. Αν έχουν επισκεφθεί ξανά το site σας, τότε θα πρέπει να τους ξαναστείλετε στα προϊόντα που είδαν την τελευταία φορά, ενώ εάν οι αναζητήσεις τους αφορούσαν τις τιμές αντίστοιχων προϊόντων με τα δικά σας, φροντίστε να τους στείλετε στην ανάλογη σελίδα.
Σε κάθε περίπτωση, επειδή οι retargeting καμπάνιες τρομάζουν τους πελάτες γιατί - ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας - είναι πλέον βέβαιοι ότι κάποιος παρακολουθεί τις διαδικτυακές κινήσεις τους, θα πρέπει να επιστρατεύσετε όλη τη γοητεία σας.
Για να τους κάνετε να νιώσουν άνετα, θα πρέπει να επενδύσετε σε ένα καλό κείμενο, ένα δυνατό CTA και μια αναφορά σε κάποια προσφορά ή στην περίοδο εκπτώσεων που είναι και επίκαιρη! Έτσι δημιουργείτε το κατάλληλο έδαφος για να κάνετε retarget τους παλαιότερους πελάτες σας.
Ανεξάρτητα από τα στατιστικά που το αποδεικνύουν όλοι ξέρουμε ότι πλέον οι καταναλωτές ψωνίζουν μέσα από τα smartphones ή τα tablets τους. Επίσης γνωρίζουμε ότι η προσοχή αυτών των καταναλωτών αποσπάται πολύ εύκολα, λόγω της πληθώρας πληροφοριών που υπάρχουν στο διαδίκτυο.
Επομένως οι διαφημίσεις με στόχο το retargeting θα πρέπει να είναι περιεκτικές και πολύ ελκυστικές για το κοινό στο οποίο απευθύνονται, ώστε να τραβήξουν την προσοχή του. Αυτό σημαίνει λίγα λόγια, εικόνες που... μαγνητίζουν και ένα πολύ ξεκάθαρο call to action.
Tο retargeting αποτελεί συνδετικό κρίκο μεταξύ των online marketing ενεργειών σας δημιουργώντας ευκαιρίες ανάπτυξης της σχέσης σας με τους πελάτες όσο εκείνοι σερφάρουν στο internet. Με μια αποτελεσματική στρατηγική που θα στοχεύει στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή και στο κατάλληλο μέρος και πειστικά επιχειρήματα για το γιατί κάποιος θα πρέπει να επισκεφτεί πάλι το e-shop σας (π.χ. μία έκπτωση ή προσφορά) θα μπορέσετε να διατηρήσετε υψηλά την απόδοσή σας και να πετύχετε τους εμπορικούς σας στόχους.
Αφού λειτουργήσει το retargeting θα πρέπει να εστιάσετε στο πώς θα διατηρήσετε αυτό το κοινό σαν ενεργούς πελάτες. Βασίζοντας τις πωλήσεις σας σε νέους, ενεργούς, αλλά και παλιούς πελάτες θα αυξήσετε την κίνηση, αλλά και τα έσοδα του website σας καθ’ όλη τη διάρκεια του νέου χρόνου!
Τι καλύτερο λοιπόν από το να ξεκινήσετε τη νέα χρονιά με retargeting καμπάνιες;