Οι πωλητές γνωρίζουν καλά πώς να κάνουν μια πώληση. Γιατί λοιπόν να σπαταλούν το χρόνο τους μιλώντας σε ανθρώπους που ακόμα δεν ξέρουν τι θέλουν; Γι’ αυτό, υπάρχει το content marketing, το οποίο προετοιμάζει τον εν δυνάμει αγοραστή και τον «παραδίδει» στις πωλήσεις, όταν πλέον ξέρει τι θέλει.
Με αυτόν τον τρόπο, οι πωλητές προσεγγίζουν ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται για ένα προϊόν και μια υπηρεσία και άρα έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν μία πώληση. Αν το δούμε συνολικά, αυτή η τακτική συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων μιας επιχείρησης.
Σύμφωνα, μάλιστα, με το Sales Benchmark Index, το τμήμα πωλήσεων μιας επιχείρησης έχει 56% περισσότερες πιθανότητες να κλείσει μια συμφωνία εάν ο αγοραστής έχει προηγουμένως έρθει σε επαφή με σχετικό περιεχόμενο.
Το παραπάνω στοιχείο δημιουργεί την ανάγκη για τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από το παραδοσιακό μοντέλο του αγοραστικού κύκλου, ότι δηλαδή ο πωλητής θα πρέπει να έρθει σε επαφή με τον αγοραστή σε πολύ αρχικό στάδιο ώστε να τον ενημερώσει για τα διαθέσιμα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, και να μυηθούν σε έναν πιο σύγχρονο τρόπο σκέψης.