Wedia Digital Marketing Agency - Academy Blog

Sneak Peek: Η συνταγή της επιτυχίας για website υπηρεσιών υγείας.

Written by Panos Kontopoulos | 14 Ιουλ 2017

Τι ψάχνει ο επισκέπτης του website ενός οργανισμού υπηρεσιών υγείας; Με ποιούς τρόπους μπορείτε να τον βοηθήσετε να βρει αυτό που επιθυμεί και ποια είναι τα επιμέρους χαρακτηριστικά που καθορίζουν την επιτυχία ενός website, το οποίο θα κάνει τη διαφορά στον χώρο της υγείας; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα βρίσκουν επιτέλους απαντήσεις!

Για να θέσουμε τους κανόνες της επιτυχίας ενός website, θα πρέπει αρχικά να γνωρίζουμε τις απαντήσεις σε τρεις βασικές ερωτήσεις:

  • ποιοι είναι οι στόχοι που θέλει να επιτύχει;
  • ποιες είναι οι βασικές Personas των επισκεπτών του;
  • ποιες πληροφορίες αναζητούν οι επισκέπτες του;

Ας απαντήσουμε στις ερωτήσεις αυτές, χωρίς φυσικά να αναφερόμαστε σε ένα οποιοδήποτε website, αλλά στις ιστοσελίδες που ανήκουν σε οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της υγείας.

Οι κύριοι στόχοι ενός website οργανισμού παροχής υπηρεσιών υγείας

Τα websites οργανισμών παροχής υπηρεσιών υγείας έχουν ως κύριους στόχους την παροχή πληροφοριών προς τους επισκέπτες τους, αλλά και τη δημιουργία ευκαιριών συνεργασίας με την επιστημονική κοινότητα, τους προμηθευτές εξοπλισμού και σχετικών υπηρεσιών, καθώς και ευρύτερους συνεργάτες.

Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να ικανοποιούν τις βασικές αρχές δομής και οργάνωσης πληροφορίας, να διευκολύνουν τη γρήγορη περιήγηση και την εύκολη ανεύρεση περιεχομένου.