Το φετινό υπερ-συνέδριο INBOUND16 ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα και η HubSpot έδωσε χαρά σε marketers ανά τον κόσμο με τα νέα προϊόντα και features που ανακοίνωσε και είναι, ως επί το πλείστον, ήδη διαθέσιμα!
Η HubSpot είναι πάντα ένα βήμα μπροστά σε ό,τι αφορά τα online εργαλεία marketing, sales και CRM, κι αυτό είναι κάτι που γνωρίζουμε εκ πείρας, όντας Gold Partners.
Στο συνέδριο INBOUND16, οι founders Brian Halligan και Dharmesh Shah παρουσίασαν τα νέα features των εργαλείων της HubSpot και ανακοίνωσαν το λανσάρισμα της πλατφόρμας HubSpot Marketing Free. Η φιλοσοφία της HubSpot είναι να παρέχει ένα set εργαλείων, τα οποία να μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους, για να εξυπηρετήσουν τις προσπάθειες μιας εταιρείας να αναπτυχθεί. Αυτό το set εργαλείων έχει το όνομα growth stack.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά...
Με διαφορά το highlight της keynote ομιλίας των Halligan και Shah, το λανσάρισμα της πλατφόρμας HubSpot Marketing Free είναι μια στρατηγική κίνηση, η οποία θα συντελέσει στην εξάπλωση του inbound marketing!
Ο λόγος είναι ότι η free εκδοχή της πλατφόρμας HubSpot Marketing είναι ένας πρώτης τάξεως τρόπος να μπορέσει να δει κάποιος τι μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή του με το inbound marketing και το marketing automation, χωρίς να χρειαστεί να πληρώσει συνδρομή!
To HubSpot Marketing Free προσφέρει στους marketers τα απαραίτητα features των HubSpot Marketing, HubSpot Sales, και HubSpot CRM, τα οποία χρειάζονται για να μετατρέψουν τους επισκέπτες ενός website σε leads. Δεν το λες και λίγο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι δωρεάν!
Πιο συγκεκριμένα, με το HubSpot Marketing Free μπορείτε: