Το φετινό υπερ-συνέδριο INBOUND16 ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα και η HubSpot έδωσε χαρά σε marketers ανά τον κόσμο με τα νέα προϊόντα και features που ανακοίνωσε και είναι, ως επί το πλείστον, ήδη διαθέσιμα!
Η HubSpot είναι πάντα ένα βήμα μπροστά σε ό,τι αφορά τα online εργαλεία marketing, sales και CRM, κι αυτό είναι κάτι που γνωρίζουμε εκ πείρας, όντας Gold Partners.
Στο συνέδριο INBOUND16, οι founders Brian Halligan και Dharmesh Shah παρουσίασαν τα νέα features των εργαλείων της HubSpot και ανακοίνωσαν το λανσάρισμα της πλατφόρμας HubSpot Marketing Free. Η φιλοσοφία της HubSpot είναι να παρέχει ένα set εργαλείων, τα οποία να μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους, για να εξυπηρετήσουν τις προσπάθειες μιας εταιρείας να αναπτυχθεί. Αυτό το set εργαλείων έχει το όνομα growth stack.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά...
1. HubSpot Marketing Free: Inbound Marketing για όλους!
Με διαφορά το highlight της keynote ομιλίας των Halligan και Shah, το λανσάρισμα της πλατφόρμας HubSpot Marketing Free είναι μια στρατηγική κίνηση, η οποία θα συντελέσει στην εξάπλωση του inbound marketing!
Ο λόγος είναι ότι η free εκδοχή της πλατφόρμας HubSpot Marketing είναι ένας πρώτης τάξεως τρόπος να μπορέσει να δει κάποιος τι μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή του με το inbound marketing και το marketing automation, χωρίς να χρειαστεί να πληρώσει συνδρομή!
To HubSpot Marketing Free προσφέρει στους marketers τα απαραίτητα features των HubSpot Marketing, HubSpot Sales, και HubSpot CRM, τα οποία χρειάζονται για να μετατρέψουν τους επισκέπτες ενός website σε leads. Δεν το λες και λίγο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι δωρεάν!
Πιο συγκεκριμένα, με το HubSpot Marketing Free μπορείτε:
- να αποκτήσετε νέους leads, φτιάχνοντας γρήγορα και εύκολα contact forms και pop-ups.
- να γνωρίσετε κάθε νέο lead, να μάθετε πού βρισκόταν πριν επισκεφθεί το website σας, πότε επέστρεψε σε αυτό, ποια είναι τα ενδιαφέροντά του με βάση τις κινήσεις του.
- να αναλύσετε το conversion rate σας και να το βελτιώσετε.
2. Content Strategy και Composer: δυο νέα εργαλεία που υπόσχονται καλύτερο και αποτελεσματικότερο content!
Ε-ε-έρχεται ένα νέο εργαλείο που θα κάνει καλύτερη τη ζωή των content marketers/creators/curators!
Το Content Strategy tool της HubSpot, το οποίο αναμένουμε εντός του πρώτου τριμήνου του 2107, θα ανανεώσει μια content marketing στρατηγική, καθώς παρέχει τις παρακάτω δυνατότητες:
- την εύρεση θεμάτων με βάση τη δημοφιλία και τον ανταγωνισμό, χωρίς να πρέπει να βασίζεστε μόνο στα keywords.
- τον έλεγχο αποτελεσματικότητας του θέματος που έχετε επιλέξει.
- την ανάλυση του συνολικού performance του content που παράγετε.
Περαιτέρω, το Composer είναι ένα εργαλείο που έχει ήδη προστεθεί στις blogging επιλογές της πλατφόρμας HubSpot Marketing και είναι ένα νέο περιβάλλον, όπου μπορεί κανείς να δημιουργήσει ένα blog post και να συνομιλεί παράλληλα με τα υπόλοιπα μέρη της ομάδας του, χωρίς να φεύγει από την πλατφόρμα!
3. Visual Workflows: η visual προσέγγιση που απλοποιεί τη διαδικασία δημιουργίας και ελέγχου των workflows!
Είναι εύκολο να χάσει κανείς την... μπάλα με τα workflows, ειδικά όταν εμπλακούν νέα άτομα στην υπάρχουσα ομάδα και οι ανάγκες μιας marketing καμπάνιας σπάνε ένα workflow σε επιμέρους flows.
Αφού η όλη διαδικασία είναι περίπλοκη από μόνη της, γιατί να έχετε κι ένα εξίσου πολύπλοκο εργαλείο διαχείρισης των workflows; Με νέο interface και πιο απλοποιημένη λειτουργία, τα visual workflows της HubSpot έρχονται για να λύσουν τα παραπάνω προβλήματα!
4. Νέο Web Analytics Dashboard: έμφαση στα top-of-funnel metrics!
To νέο web analytics dashboard θα είναι διαθέσιμο το 2017 και θα αποτελείται από reports που αξιολογούν την αποτελεσματικότητα ενός website: από το bounce rate μέχρι τη σύγκριση νέων επισκεπτών και επισκεπτών που επιστρέφουν.
5. ΗubSpot Projects: all about the team!
Με motto το "More Marketing, Less Managing", το νέο εργαλείο Projects σχεδιάστηκε ειδικά για να συντονίζει τα μέλη μιας ομάδας, να βοηθά στο να επικοινωνούν καλύτερα μεταξύ τους και να έχουν συνολική γνώση των αναγκών ενός projects και των tasks που μοιράζονται.
Οι υπόλοιπες ανακοινώσεις του INBOUND16
Η HubSpot πραγματικά φέτος ξεπέρασε τον εαυτό της! Πέρα από όσα αναφέραμε παραπάνω, ανακοινώθηκαν επίσης:
- To Unified HubSpot Mobile App: iOS app που συνδυάζει τα 3 apps που υπήρχαν έως τώρα (Marketing, Sales και CRM) σε μία εφαρμογή!
- Facebook Ads μέσω HubSpot: τα Facebook Ads θα προστεθούν σύντομα στο HubSpot Ads Add-On, ώστε οι χρήστες του HubSpot να μπορούν να δημιουργούν, να βελτιώνουν και να παρακολουθούν τα Facebook Ads τους, χωρίς να φεύγουν από την πλατφόρμα.
- LinkedIn integration: νέο integration της πλατφόρμας HubSpot Sales με το LinkedIn Sales Navigator.
Και δεν είναι μόνο αυτά! Ανακαλύπτοντας σταδιακά όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχει η HubSpot στους marketers, ένα πράγμα μπορούμε να πούμε με σιγουριά: το 2017 θα είναι μια συναρπαστική χρονιά για το inbound marketing και το marketing automation!