Εάν εργάζεστε σε μια B2B εταιρεία και ο ρόλος σας περιλαμβάνει τη λήψη αποφάσεων, τότε λογικά θα έχετε σκεφτεί περισσότερες από μία φορές αν θα έπρεπε να υιοθετήσετε τη μεθοδολογία του Inbound Marketing. Η απάντηση είναι μία και περιεκτική: Ναι! Μάθετε γιατί.
Βασικός στόχος μιας B2B επιχείρησης δεν είναι απλά η αύξηση των πωλήσεων, αλλά το κλείσιμο επιτυχημένων συμφωνιών οι οποίες έχουν προοπτική. Αυτό, εσείς, το γνωρίζετε καλύτερα από εμένα!
Η μεθοδολογία του inbound marketing είναι ιδανική για την επίτευξη μιας τέτοιου είδους συμφωνίας, γιατί χρησιμοποιεί την κατάλληλη προσέγγιση, προκειμένου να αποκτήσετε περισσότερους πιστούς πελάτες και όχι απλά πωλήσεις. Η προσέγγιση αυτή βασίζεται, κυρίως, στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι δημιουργούν τις μεταξύ τους σχέσεις (οι οποίες με τη σειρά τους βασίζονται στην εμπιστοσύνη) και έτσι καταφέρνει να μετατρέψει τους ενδιαφερόμενους, σε πελάτες που αποφέρουν κέρδος.