Παρακάτω, θα δείτε όχι έναν αλλά 5 λόγους για τους οποίους θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη το inbound marketing για τη δική σας B2B επιχείρηση:
1. Με το inbound marketing μπορείτε να απαντάτε στις ανάγκες των πελατών σας 24/7.
Το inbound marketing βασίζεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην αυτοματοποίηση των digital ενεργειών. Με αυτόν τον τρόπο οι ενδιαφερόμενοι για την B2B επιχείρησή σας θα είναι σε θέση να λαμβάνουν το υλικό που τους ενδιαφέρει (π.χ. εκπαιδευτικά eBooks, whitepapers, φυλλάδια, reports κλπ.), τη στιγμή που το ζητούν. Αν λάβετε υπόψη ότι ένα τεράστιο ποσοστό πωλήσεων (35-50%) επιτυγχάνεται από τις εταιρείες που απάντησαν πρώτες στις ανάγκες των πελατών τους, τότε καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι αυτό το χαρακτηριστικό του inbound marketing (Πηγή: InsideSales).
2. Το inbound marketing υποστηρίζει τους μεγαλύτερους κύκλους πωλήσεων.
Ένας μελλοντικός πελάτης που θα ζητήσει σήμερα μια πληροφορία, ενδέχεται να πραγματοποιήσει μια αγορά σε διάστημα 3 μηνών. Το inbound marketing θα φροντίσει ώστε η εταιρεία σας να παραμένει πάντα στο μυαλό του κοινού σας, προκειμένου να αποτελέσει την μόνη επιλογή όταν έρθει η ώρα της απόφασης.
3. To inbound marketing φιλτράρει και γαλουχεί τα leads.
Πόσες ώρες ξοδεύετε την ημέρα προκειμένου να φιλτράρετε τα leads σας για να διαχωρίσετε τα ποιοτικά από τα μη ποιοτικά; Το inbound marketing αυτοματοποιεί τη διαδικασία διαλογής των leads και έπειτα το nurturing τους, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκονται σε σχέση με το ταξίδι του αγοραστή.
Για να μην παρεξηγηθώ, το inbound marketing δεν μπορεί και δεν πρέπει, σε καμία περίπτωση, να αντικαταστήσει τη δουλειά των έμπειρων B2B πωλητών, μπορεί όμως να σας παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να κάνετε τη δουλειά σας πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Έτσι, θα μπορείτε να αφιερώσετε τον πολύτιμο χρόνο σας στις πραγματικές πωλήσεις!
4. To inbound marketing σας βοηθά να προσεγγίσετε διάφορες Personas.
Το κοινό στο οποίο απευθύνεστε συνήθως χωρίζεται σε περισσότερες από μία κατηγορίες, βάσει κάποιων κοινών χαρακτηριστικών, οι οποίες ονομάζονται Personas. Ειδικά στην περίπτωση των B2B, όπου μια αγορά δεν αποφασίζεται από έναν άνθρωπο αλλά από μία ομάδα ανθρώπων, το inbound marketing μπορεί πραγματικά να βοηθήσει διανέμοντας στοχευμένο περιεχόμενο στην κάθε persona (π.χ. manager, executive κλπ.). Αυτό το περιεχόμενο θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην πληροφόρηση και τη γαλούχηση της κάθε Persona με σκοπό στο τέλος να πάρει τη σωστή απόφαση.
5. Το inbound marketing «συμφιλιώνει» τα τμήματα marketing και πωλήσεων.
Εάν μέχρι σήμερα πιστεύατε ότι το marketing και οι πωλήσεις είναι δύο τμήματα μέσα σε μια εταιρεία και όχι μια ενωμένη ομάδα, τότε δυστυχώς δεν αξιοποιείτε κατάλληλα τους πόρους που έχετε στη διάθεσή σας, με αποτέλεσμα να χάνετε αξιόλογες ευκαιρίες.
Το inbound marketing εισήγαγε τον όρο “smarketing” καθώς η ενεργή συμμετοχή των δύο τμημάτων και η συνεργασία τους με σκοπό να επιτευχθεί ένας κοινός στόχος, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα οποιασδήποτε ενέργειας. Το marketing και οι πωλήσεις, δημιουργούν μαζί σχετικό περιεχόμενο το οποίο κατευθύνει τον αγοραστή από το ένα στάδιο του sales funnel στο επόμενο, με τελικό προορισμό την πώληση.
Τέλος, το inbound marketing ταιριάζει απόλυτα με τη φύση των εταιρειών B2B για αυτό όλο και περισσότερες εταιρείες, παγκοσμίως, το επιλέγουν. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το inbound marketing και για τις δυνατότητές του δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας!