Θέλετε να αυξήσετε το engagement της εταιρικής σας σελίδας στο Facebook και να αποκτήσετε νέα "Likes"; Μήπως θέλετε να εμπλουτίσετε τη λίστα των email σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του website σας; Με έναν διαγωνισμό στο Facebook, μπορείτε να πετύχετε όλα τα παραπάνω!
Με τις συνεχείς αλλαγές του αλγόριθμου που καθορίζει τι εμφανίζεται στο timeline των χρηστών του, όλες οι εταιρικές σελίδες στο Facebook δέχτηκαν ένα μεγάλο πλήγμα στο reach και το engagement τους. Όμως, η σημασία μιας FB page για μια εταιρεία ή ένα brand δεν έχει μειωθεί και υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο κοινό που σας ενδιαφέρει.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους είναι η δημιουργία και διεξαγωγή ενός διαγωνισμού στη σελίδα σας. Ένας διαγωνισμός λειτουργεί σαν διπλός μαγνήτης: προσελκύει νέους fans στη σελίδα σας και συντηρεί το ενδιαφέρον όσων έχουν ήδη πατήσει "Like"!
Μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε από ένα διαγωνισμό είναι:
Φυσικά, δεν είναι όλοι οι διαγωνισμοί στο Facebook εξίσου επιτυχημένοι. Η επιτυχία ενός διαγωνισμού εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες, πολλοί εκ των οποίων αφορούν τη σωστή προετοιμασία του.
Δείτε παρακάτω ένα πολύ χρήσιμο infographic-checklist από το ShortStack με τα 15 βήματα προς την επιτυχία και μείνετε συντονισμένοι στο blog μας για ακόμα περισσότερες συμβουλές!