Μπορεί να τρέχετε καμπάνιες στη Google, στα social media, στο blog και στο website σας, αλλά μήπως δεν τρέχετε προς τη σωστή κατεύθυνση;
Σύμφωνα με έρευνα του Facebook, η πλατφόρμα έχει κατά μέσο όρο 890 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει ότι ένα τεράστιο μέρος του αγοραστικού κοινού βρίσκεται στο Facebook τη στιγμή που εσείς ξοδεύετε τους πόρους σας αποκλειστικά σε άλλες ενέργειες.
Αρχικά, για να πραγματοποιήσετε μια επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook θα πρέπει να φροντίσετε ώστε να έχετε μια σωστή εταιρική Facebook σελίδα. Μια σελίδα που να παρουσιάζει αναλυτικά την επιχείρησή σας, τόσο από πλευράς κειμένου όσο και από εικαστικής άποψης.
Αφού τη δημιουργήσετε, θα σας συμβουλεύαμε αρχικά να επενδύσετε το μεγαλύτερο ποσοστό του προϋπολογισμού σας για το Facebook σε διαφημίσεις με στόχο την απόκτηση περισσότερων Page Likes. Με αυτόν τον τρόπο θα προσελκύσετε νέους fans στη σελίδα σας και θα μπορέσετε να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Μην ξεχνάτε ότι όσο περισσότερους ποιοτικούς fans έχετε, τόσο πιο αξιόπιστο είναι το brand σας.
Πριν αναρωτηθείτε γιατί να τα κάνετε όλα αυτά όταν όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι τα post σας να εμφανιστούν οργανικά στο News Feed του Facebook, σκεφτείτε τις δυνατότητες και το κέρδος που σας προσφέρει η διαφήμιση μέσω Facebook και «καταστρώστε» την πρώτη σας καμπάνια!
Όπως με κάθε είδος περιεχομένου έτσι και με τη διαφήμιση στο Facebook το συνολικό αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι άρτιο και να ακολουθεί πιστά την εταιρική σας ταυτότητα. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει:
Αφού διαφημίσετε τη σελίδα σας και την ύπαρξή σας στο Facebook με μια καμπάνια για Facebook Likes τώρα ήρθε η ώρα να καταγράψετε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε. Μάθετε πώς να δημιουργήσετε διαφημίσεις στο Facebook ξεκινώντας από τα βασικά.
Οι 3 πιο συχνές κατηγορίες διαφημίσεων είναι:
Μέσω αυτών των διαφημίσεων στέλνετε το κοινό σας από το Facebook σε ειδικά διαμορφωμένες σελίδες του website σας (Landing Pages) στις οποίες συλλέγετε τα στοιχεία τους.
Έχετε καλό, πρωτότυπο περιεχόμενο, γιατί λοιπόν να μην το μοιραστείτε με περισσότερο κόσμο; Με τη διαφήμιση για "Page Post Engagement" επιτρέπετε τόσο στους fans της σελίδας σας όσο και σε άλλους χρήστες του Facebook να έρθουν σε επαφή με το περιεχόμενό σας και να αλληλεπιδράσουν με αυτό.
Θέλετε οι Facebook fans σας και οι φίλοι τους να επισκεφτούν τη σελίδα σας; Μια καμπάνια "Clicks to Website" είναι ό,τι χρειάζεστε για να τονώσετε τόσο την επισκεψιμότητα της σελίδας σας όσο και την αυτοπεποίθησή σας. Με το κατάλληλο URL και την ιδανική σελίδα μπορείτε να κάνετε θαύματα.
Η πλατφόρμα του Facebook εξελίσσεται διαρκώς προσφέροντας στους marketers ακόμα περισσότερα εργαλεία. Το ισχυρότερο αυτών είναι η δυνατότητα να διαλέξουν μια συγκεκριμένη μερίδα κοινού και να στοχεύσουν σε αυτήν. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να στοχεύσετε στο κοινό σας με βάση τα παρακάτω:
Έτσι, μπορείτε να προσελκύσετε τους ιδανικούς πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας κάνοντας ακόμα πιο σημαντική τη διαφήμιση μέσω Facebook. Φυσικά, αυτού του είδους η δυνατότητα παρέχεται με κάποιο επιπλέον κόστος - αυξάνεται το cost per click- όμως πιστέψτε μας, αξίζει!
To Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε της ενέργειές σας (το κόστος per click, το πόσο συχνά εμφανίστηκε η διαφήμισή σας, πόσοι άνθρωποι την είδαν, πότε ξεκίνησε ή έληξε κλπ.) μέσω ενός αναλυτικού reporting. Αν ακόμα δεν έχετε πειστεί, μπορείτε να συγκρίνετε το report του Facebook με αυτό του Google Analytics και να δείτε αν οι ενέργειές σας είναι πραγματικά αποτελεσματικές.
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να μοιάζει κάπως απαιτητικό καθώς διαθέτει αρκετή πληροφορία, για αυτό μη σκάτε, απλώς συγκρατήστε τα παρακάτω:
Αν ακόμα έχετε ερωτήσεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να ενημερωθείτε για ό,τι αφορά το Facebook και την ορθή χρήση του κατεβάζοντας το eBook μας με τίτλο «Social Media: Facebook Edition».