Λίγο πριν μας εγκαταλείψει ο Σεπτέμβρης, το Facebook επιφύλαξε μια ευχάριστη έκπληξη: τη δυνατότητα να κατευθύνετε τους αποδέκτες μιας Facebook διαφήμισης στο Messenger για να συνομιλήσουν αμέσως μαζί σας!
Έχετε τρέξει Facebook ads που οδηγούν τον αποδέκτη τους στο website, τον καλούν να γραφτεί στο newsletter ή τον κατευθύνουν στο e-shop σας για να αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν. Τώρα, με την προσθήκη του Messenger ως destination για έναν χρήστη που κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, θα μπορείτε να φέρετε τους πιθανούς πελάτες ακόμα πιο κοντά σας!
Η συγκεκριμένη δυνατότητα μπορεί να μην είναι ακόμα διαθέσιμη σε όλους τους λογαριασμούς, αλλά παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς θα την χρησιμοποιήσετε μόλις σας δοθεί η ευκαιρία. Ας δούμε όμως πρώτα πώς εμφανίζεται και λειτουργεί μια τέτοια διαφήμιση, με βάση τις οδηγίες που έδωσε στη δημοσιότητα το Facebook.
Το Messenger Destination εν δράσει!
Όπως βλέπετε στην αριστερή εικόνα, ένα Facebook ad με messenger destination μοιάζει με ένα τυπικό link share ad. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι, κάνοντας κλικ στην περιγραφή, το thumbnail ή το call-to-action με το λογότυπο του Messenger, ο χρήστης μεταφέρεται αυτομάτως σε μια messenger συνομιλία με την εταιρική σας σελίδα, όπως φαίνεται στην εικόνα δεξιά.
Ο χρήστης καλωσορίζεται από ένα έτοιμο μήνυμα, το οποίο εσείς έχετε ετοιμάσει, αλλά δίνεται και η δυνατότητα για συνομιλία με bot. Στη συνέχεια, ο χρήστης μπορεί να απαντήσει και να συνεχιστεί έτσι η συζήτηση ή μπορεί απλά να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες του έτοιμου μηνύματος για τις επόμενες κινήσεις του.
Η επιλογή Messenger destination θα είναι διαθέσιμη τόσο στον Power Editor όσο και στον Ads Manager. Οι εικόνες που ακολουθούν είναι από τον Power Editor, αλλά τα βήματα που θα ακολουθήσετε είναι τα ίδια, ανεξαρτήτως του εργαλείου που χρησιμοποιείτε.
Για να δημιουργήσετε τη νέα σας καμπάνια, θα πρέπει να επιλέξετε την κατηγορία Clicks to Website.
Στη συνέχεια, ακολουθείτε τα γνωστά βήματα για τη δημιουργία μιας διαφήμισης, με μοναδική διαφορά το ότι δεν μπορείτε να επιλέξετε το Instagram στις επιλογές Placement, για ευνόητους λόγους.
Ας δημιουργήσουμε μια διαφήμιση με μία μόνο εικόνα, η οποία έχεις τις ίδιες διαστάσεις με τις εικόνες που χρησιμοποιείτε σε μια τυπική link share διαφήμιση (1200x628 ή 1.91:1).
Όταν ενεργοποιηθεί η δυνατότητα, θα μπορείτε να επιλέξετε το "Messenger" ως destination, το οποίο θα εμφανιστεί κάτω από το Canvas.
Τώρα είναι η σειρά των κειμένων. Στο Message Text θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το μήνυμα που θα εμφανιστεί στο messenger του χρήστη που θα κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Το μήνυμα αυτό θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο, ώστε ο χρήστης να ξέρει ποιο προϊόν ή υπηρεσία θέλετε να του προσφέρετε και ποια είναι τα οφέλη που θα αποκομίσει (π.χ. ειδική έκπτωση, δωρεάν μεταφορικά κ.ο.κ.).
Στο Text πληκτρολογείτε το κείμενο που θα εμφανίζεται πάνω από τη διαφήμισή σας, γι' αυτό φροντίστε το κείμενο να ενθαρρύνει το χρήστη να κάνει κλικ στη διαφήμιση. Στο Headline θα βάλετε τον τίτλο που εμφανίζεται με bold κάτω από την εικόνα και θα πρέπει να τραβάει την προσοχή ενός χρήστη.
Στο News Feed Link Description γράψτε μια σύντομη περιγραφή (150 χαρακτήρες) του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε. Τέλος, επιλέγετε το κείμενο του Call-to-Action από τα δέκα διαθέσιμα κείμενα.
Σε αυτό το σημείο η νέα διαφήμισή σας θα είναι έτοιμη! Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία και αν θέλετε να δείτε νέες ιδέες που θα ανανεώσουν την παρουσία της εταιρείας σας στο Facebook, κάντε κλικ στα παρακάτω:
Μάθε πώς να κάνεις Facebook Live Streaming και δες αποτελέσματα!
Πώς θα αυξήσετε το engagement των Facebook posts σας;
Like, Comment & Share: 7 social media trends για το 2016!