H νέα ακαδημαϊκή χρονιά έχει ξεκινήσει. Μη χάνετε άλλο πολύτιμο χρόνο. Αξιολογήσετε τις marketing ενέργειες του εκπαιδευτικού ιδρύματος στο οποίο εργάζεστε, με βεβαιότητα και διαπιστώστε εάν εκτός από την κρίση, έχει και η marketing στρατηγική σας ένα μερίδιο ευθύνης για το αποτέλεσμα.
Οι σύγχρονοι σπουδαστές όπως και οι γονείς τους είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και τα social media και άρα δεν περιμένουν να τους προσεγγίσετε μέσα από ένα διαφημιστικό φυλλάδιο. Μπαίνουν στις μηχανές αναζήτησης και βρίσκουν αυτό που θέλουν τη στιγμή που το επιθυμούν. Το μόνο που χρειάζονται, λοιπόν, είναι να καλύψετε την αρχική επιθυμία τους που είναι να μπορέσουν να βρουν σχετικές πληροφορίες για να καλύψουν μια ανάγκη τους σε σχέση με την εκπαίδευση (π.χ. ποιο είναι το καλύτερο πανεπιστήμιο στην Αθήνα;) και έπειτα τα πράγματα θα πάρουν το δρόμο τους και με τις σωστές κινήσεις αυτός ο δρόμος θα οδηγεί… στο προαύλιο του εκπαιδευτικού οργανισμού σας.