Τα τελευταία χρόνια, το Facebook αποτελεί τη Νο1 επιλογή των marketers για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να ενδυναμώσουν το brand awareness τους και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του website τους. Όμως, το ότι έχετε μια ενεργή σελίδα στο Facebook δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα πετύχετε και τους στόχους σας!
Πριν λοιπόν βιαστείτε να ενημερωθείτε για τα νέα trends για την καλύτερη προώθηση του brand σας, θα σας συμβουλεύαμε να κάνετε ένα βήμα πίσω και να σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τί να αποφύγετε όταν χειρίζεστε μια εταιρική σελίδα στο Facebook:
Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του προσωπικότητα, η οποία τον κάνει να εκφράζεται με διαφορετικό τρόπο από τους υπόλοιπους. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τις μάρκες! Είναι πολύ σημαντικό να καθορίσετε το ύφος το οποίο θέλετε να έχει το brand σας στα Social Media, τόσο εικαστικά όσο και κειμενικά, ώστε να μπορέσετε να μεταδώσετε αποτελεσματικά το μήνυμα, τους στόχους και το αντικείμενο της εταιρείας σας και φυσικά, να ξεχωρίσετε.
Σίγουρα έχετε πολλά να πείτε για το προϊόν ή την υπηρεσία σας αλλά για αυτό υπάρχει το website, το blog, τα eBooks κλπ. Στα Social Media τα (πολλά) λόγια… είναι περιττά γιατί το κοινό θέλει πιο εύπεπτη, συμπιεσμένη πληροφορία που θα του τραβήξει την προσοχή, ώστε να κάνει τελικά Like, Comment ή Share. Θα σας προτείναμε να δοκιμάσετε να περιορίσετε τα post σας στους 100 χαρακτήρες περίπου.
Βασική αρχή των Social Media είναι η κοινωνικοποίηση, δηλαδή η αλληλοεπίδραση των χρηστών μεταξύ τους και κατ’ επέκταση με τα αγαπημένα τους brands. Άρα το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο Facebook θα πρέπει πάντα να ξεκινά ένα διάλογο και όχι απλώς να μεταδίδει μια πληροφορία. Αν λοιπόν θέλετε να πετύχετε το στόχο σας και να μετατρέψετε τους Facebook fans σας σε πελάτες, θα πρέπει να ξεκινήσετε να μιλάτε μαζί τους και όχι απλώς να τους μιλάτε.
Ίσως το συχνότερο και σοβαρότερο λάθος που κάνουν πολλές εταιρείες είναι να μην απαντούν σε παράπονα και απορίες των fans τους. Αγνοώντας ένα πρόβλημα, όχι μόνο δεν το αντιμετωπίζετε, αλλά αφήνετε ελεύθερο το έδαφος για περεταίρω σχόλια.
Ιδιαίτερα στην εποχή που ζούμε, που οι πληροφορίες εξαπλώνονται ταχύτατα, μια τέτοια τακτική μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στην εικόνα της εταιρείας σας. Οπότε αντί να βλέπετε τα αρνητικά σχόλια σαν απειλή ή δυσφήμιση μπορείτε να τα εκμεταλλευτείτε ώστε να επιδιορθώσετε τυχόν σφάλματα και να δημιουργήσετε μια άριστη εικόνα προς τα έξω, δείχνοντας ότι σας ενδιαφέρει η γνώμη των πελατών σας.
Στην εποχή που ζούμε αν δεν είσαι στο mobile δεν είσαι πουθενά και αυτό γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι, ανεξαρτήτως ηλικίας, διαθέτουν ένα tablet ή smartphone το οποίο δεν αποχωρίζονται ποτέ. Μην πάτε μακριά! Εσείς, πόσο συχνά «τσεκάρετε» τη σελίδα σας στο Facebook από το κινητό σας;
Επομένως καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι να μπορείτε να απολαμβάνετε την ίδια ακριβώς εμπειρία και εκεί. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που δημιουργείτε, κυρίως το εικαστικό, θα πρέπει να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του mobile. Για παράδειγμα, αν το εικαστικό που συνοδεύει το post σας έχει μέσα κάποιο κείμενο θα πρέπει να βεβαιωθείτε, ότι αυτό το κείμενο θα είναι ευανάγνωστο από μια μικρότερη οθόνη όπως αυτή του κινητού.
Αν σας άρεσε που ξαναθυμηθήκατε τις καλές πρακτικές του Facebook, τότε δεν έχετε παρά να κατεβάσετε το νέο eBook μας με τίτλο “Social Media Marketing: Facebook Edition” για δοκιμασμένα Do’s and Don’ts που θα αποφέρουν άμεσα αποτελέσματα.