Όταν αναφερόμαστε στους στόχους μιας εταιρικής σελίδας, όλοι συμφωνούμε ότι ο σημαντικότερος από αυτούς είναι να σας αποφέρει νέους πελάτες. Όμως για να γίνει αυτό, οι πιθανοί πελάτες σας θα πρέπει να βρουν το δρόμο τους προς την ιστοσελίδα σας. Και ποιος είναι καταλληλότερος από εσάς για να τους κατευθύνει;
Η κατασκευή ή το redesign του νέου σας website ολοκληρώθηκε με επιτυχία και είναι πλέον στον αέρα, αλλά δεν ξέρετε πώς θα τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας; Μήπως τον τελευταίο καιρό έχετε παρατηρήσει μείωση της επισκεψιμότητας της εταιρικής σας σελίδας; Όποιο κι αν είναι το πρόβλημα σας, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, θα καταφέρετε να οδηγήσετε το κοινό στο ψηφιακό σας κατώφλι και να δείτε την επισκεψιμότητα σας να σημειώνει ανοδική πορεία.
1. Διαφημιστείτε!
Η διαφήμιση ιστοσελίδων μέσω του Google AdWords και η προβολή της εταιρείας σας με τη χρήση των Social Media Ads είναι συνηθισμένες και αποτελεσματικές πρακτικές για αυξήσετε το awareness του κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να το κατευθύνετε στην ιστοσελίδα σας.
Καθώς θα χρειαστεί να πληρώσετε για να χρησιμοποιήσετε τα συγκεκριμένα μέσα, καλό θα ήταν να γνωρίζετε τα υπέρ και τα κατά του καθενός και να καταλήξετε σε αυτό που εξυπηρετεί καλύτερα το προφίλ και τους στόχους της εταιρείας σας.
2. Γίνετε πιο... Social!
Η εταιρική σας παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη για έναν απλούστατο λόγο: εκεί συχνάζει το κοινό σας και μάλιστα για αρκετές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Γι' αυτό μοιραστείτε το περιεχόμενο του website σας από τα Social Media και θα δείτε τα Likes, τα retweets και τους followers σας στο Instagram να μετατρέπονται σε αυξημένο αριθμό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας.
3. Πειραματιστείτε με το περιεχόμενο του site σας!
Εάν έχετε επιλέξει να προωθήσετε την εταιρεία σας με βάση τις επιταγές του Content Marketing (marketing με βάση το περιεχόμενο), τότε ένας καλός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες είναι να δοκιμάσετε διαφορετικές μορφές περιεχομένου και να τεστάρετε την απήχησή τους.
Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα ενσωματώσει ένα εταιρικό blog στο website σας, δημιουργήστε και δημοσιεύστε blog posts διαφορετικά σε έκταση κειμένου ή εμπλουτισμένα με video. Μπορείτε ακόμα να φτιάξετε ένα Infographic που να αφορά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε. Στη συνέχεια, δείτε τι προτιμούν οι επισκέπτες σας και δημιουργήστε νέο περιεχόμενο, το οποίο θα τους κάνει να επιστρέψουν σε εσάς!
4. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο On-Page SEO!
Νομίζετε ότι το SEO έχει πεθάνει; Θα πρέπει να αναθεωρήσετε, καθώς η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για τις μηχανές αναζήτησης συνεχίζει να είναι μια αξιόπιστη πρακτική, η οποία αργά, αλλά σταθερά, θα αυξήσει την επισκεψιμότητά σας.
Μάθετε περισσότερα για τις SEO πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να βρεθείτε πιο ψηλά στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης με ένα κλικ.
5. Οργανώστε την Email Marketing στρατηγική σας!
Το email marketing αποτελεί μια πιο παραδοσιακή μορφή marketing σε σχέση με το Content ή το Social Media Marketing, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αποδίδει καρπούς.
Αν μάλιστα αξιοποιηθεί με το σωστό τρόπο και, δεν καταλήξετε απλά να βομβαρδίζετε τους ανυποψίαστους παραλήπτες των email σας με περιεχόμενο που μπορεί να θεωρηθεί spam, τότε θα αποκτήσετε ένα ακόμα ισχυρό εργαλείο για να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο στη σελίδα σας.
6. Αξιοποιήστε τις πληροφορίες του Google Analytics
Το Google Analytics είναι μια πραγματικά αστείρευτη πηγή πληροφοριών σχετικά με τις επιδόσεις του website σας. Αφού κατανοήσετε τις βασικές έννοιες του, στη συνέχεια θα μπορέσετε να έχετε μια πλήρη εικόνα, είτε αυτή αφορά τις πιο δημοφιλείς σελίδες σας ή τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των επισκεπτών σας. Ρίχνοντας μια ματιά στα δεδομένα των επισκεπτών σας, μπορείτε επίσης να δείτε πώς αυτοί βρέθηκαν στο site σας, δηλαδή να αναγνωρίσετε τις πηγές της επισκεψιμότητάς σας.
Έχοντας ως βάση όλες αυτές τις πληροφορίες, θα είστε σε θέση να καταλάβετε καλύτερα το κοινό σας και τις ανάγκες του και να προσαρμόσετε ανάλογα τις Content και Promotional στρατηγικές σας.
7. Μείνετε συντονισμένοι στο blog μας!
Οι παραπάνω συμβουλές δεν αποτελούν τους μόνους τρόπους για να μαγνητίσετε το κοινό και να το φέρετε στην ιστοσελίδα σας. Στο 2ο μέρος του mini οδηγού μας, θα μπούμε πιο βαθιά στο ζήτημα traffic, αλλά μέχρι τότε δεν σας αφήνουμε με άδεια χέρια. Αποκτήστε σήμερα το πρώτο μέρος του πιο πλήρη οδηγού για websites και περάστε αμέσως από τη θεωρία στην πράξη!