Wedia Digital Marketing Agency - Academy Blog

Social Media: 4 Πρακτικές για Αύξηση του Engagement τον Αύγουστο

Written by Marlen Derian | 17 Ιουλ 2019

Για πολλές επιχειρήσεις ο Αύγουστος θεωρείται νεκρή περίοδος, πολύ απλά γιατί οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, βρίσκονται σε διακοπές. Υπάρχει, όμως, τρόπος να... ταράξετε τα νερά στα social media, ώστε να αυξήσετε όχι μόνο το engagement, αλλά και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Το να συμβαδίζει κανείς με την εποχή είναι μια πολύ σημαντική πρακτική στα social media. Εσείς έχετε εκμεταλλευτεί πλήρως τις ευκαιρίες που κρύβει το καλοκαίρι για τη δική σας social media marketing στρατηγική;

1. Προσαρμοστείτε στο καλοκαιρινό πρόγραμμα των fans σας

Το καλοκαίρι λίγο ή πολύ όλοι μεταβάλλουμε την καθημερινή μας ρουτίνα. Άλλοι βρίσκονται σε διακοπές, άλλοι προσαρμόζουν το πρόγραμμά τους στα παιδιά τους που πια δεν έχουν σχολείο κλπ. 

Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να μελετήσετε το κοινό σας προσεκτικά, να κατανοήσετε τη φάση στην οποία βρίσκεται και να προσαρμόσετε το πρόγραμμα δημοσίευσης του περιεχομένου σας βάσει των πορισμάτων σας. 

2. Μεταμορφώστε τις σελίδες στα social media σε καλοκαιρινές οάσεις

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος για να φυσήξει αέρας ανανέωσης στις σελίδες σας στα social media. Εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε πότε ήταν η τελευταία φορά που το κάνατε, τότε ξεκινήστε από τα βασικά: 

  • Ανανεώστε την Φωτογραφία Προφίλ: H φωτογραφία αυτή καταλαμβάνει τον μεγαλύτερο χώρο στη σελίδα σας και άρα είναι ιδανική για να δώσετε ένα πιο καλοκαιρινό χαρακτήρα.

  • Βγείτε έξω! To καλοκαίρι ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο εκτός, κάτω από τον ήλιο. Εκμεταλλευτείτε το για να προβάλλετε φωτογραφίες με πιο καλοκαιρινή διάθεση.

  • Δώστε έμφαση στο mobile: Ξοδεύω χρόνο εκτός σημαίνει ότι το κοινό σας θα χρησιμοποιεί περισσότερο το smartphone του. Άρα το περιεχόμενο που δημοσιεύετε θα πρέπει να είναι φιλικό προς τις mobile συσκευές.

Με αυτόν τον τρόπο θα τους προσελκύσετε στο περιεχόμενό σας και έπειτα θα τους κατευθύνετε στις σελίδες που θέλετε πιο εύκολα.

3. Προ(σ)καλέστε τους followers σας να συμμετέχουν!


Τρεις λέξεις: User Generated Content. Είτε μέσω Instagram stories, είτε μέσω Facebook ή ακόμα και στο LinkedIn μπορείτε να προσκαλέσετε τους χρήστες σας να δημιουργήσουν και να δημοσιεύσουν δικό τους περιεχόμενο το οποίο έμμεσα ή άμεσα να αφορά το brand σας.

Για παράδειγμα, για τον πελάτη μας Minoan Lines έχουμε καθιερώσει τη Φωτογραφία της Εβδομάδας, όπου οι χρήστες στέλνουν τις δικές τους φωτογραφίες από τα πλοία της εταιρείας για να τις δουν να δημοσιεύονται στη σελίδα. Παρότι δεν είναι αμιγώς καλοκαιρινή ενέργεια δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να σας εμπνεύσει!

Εάν θέλετε να τρέξετε τη δική σας User Generated καμπάνια καλό είναι να προσέξετε τα παρακάτω: 

  • Να θέσετε σωστούς στόχους (π.χ. engagement)
  • Nα βρείτε ένα θέμα το οποίο όμως να σχετίζεται με το brand σας
  • Να κληρώσετε κάποιο δώρο. Αυτό θα δώσει μεγαλύτερο κίνητρο στο κοινό ώστε να συμμετέχει.

4. Απολαύστε το!


Το καλοκαίρι η διάθεση είναι ανεβασμένη. Φροντίστε το περιεχόμενο που ανεβάζετε να αντικατοπτρίζει αυτή τη διάθεση. Videos, memes, polls και mini quiz, είναι μερικοί τύποι περιεχομένου που θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε το engagement υψηλό.

Είναι γεγονός ότι οι παραπάνω πρακτικές μπορούν να εφαρμοστούν με μεγαλύτερη ευκολία από εταιρείες B2C που έχουν παρουσία στο Facebook και στο Instagram, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες μιας B2B επιχείρησης που θέλει να εκμεταλλευτεί την καλοκαιρινή περίοδο.

Σε κάθε περίπτωση, εάν νιώθετε ότι η social media marketing στρατηγική σας χρειάζεται ανανέωση ξέρετε τι πρέπει να κάνετε! Εάν όχι, διαβάστε γιατί το να αναθέσετε τη social media marketing στρατηγική σας σε ένα έμπειρο agency είναι μια πολύ καλή ιδέα και ελάτε σε επαφή μαζί μας, πριν ή μετά τις διακοπές σας.