Ποιος τύπος marketing περιεχομένου ταιριάζει σε κάθε στάδιο του αγοραστικού κύκλου; Έχει σημασία; Κάθε στάδιο είναι διαφορετικό, όπως διαφορετική είναι και η πρόθεση των καταναλωτών ανάλογα το στάδιο στο οποίο βρίσκονται. Άρα, υπάρχει μυστική συνταγή για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω του content marketing και βρίσκεται παρακάτω!
Ο αγοραστικός κύκλος συχνά περιγράφεται με το σχήμα ενός χωνιού (funnel) και αυτό γιατί παρουσιάζει καλύτερα το πώς μειώνεται ο αριθμός των δυνητικών πελατών, όσο κατευθύνονται προς την πρώτη τους συναλλαγή με μια επιχείρηση.
Στην κορυφή του Funnel, «Top of Funnel» (ToFu), θα βρείτε κυρίως άτομα που είτε βρίσκονται σε μία διαδικασία αναζήτησης προκειμένου να καλύψουν μια ανάγκη τους και άρα είναι ευκαιρία να γνωρίσουν και το δικό σας brand, είτε δεν γνωρίζουν ακόμα πως έχουν την ανάγκη που καλύπτουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας. Στο μεσαίο στάδιο, το «Middle of Funnel» (MoFu) είναι το στάδιο του funnel όπου ανήκουν άτομα που έχουν καθορίσει ποιο είναι το πρόβλημά τους και ενημερώνονται σχετικά με τις διαθέσιμες λύσεις που υπάρχουν στην αγορά. Στο τέλος του funnel, το «Bottom of Funnel» (BoFu) βρίσκονται όσοι έχουν περάσει ήδη από τα προηγούμενα στάδια της διαδικασίας και ετοιμάζονται να κάνουν μια αγορά.