Αν ρωτήσετε τους οργανωτικούς ανθρώπους που γνωρίζετε ποιο είναι το μυστικό τους, οι περισσότεροι από αυτούς θα σας απαντήσουν ότι η επιτυχία είναι θέμα… λίστας! Το Twitter δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να φτιάξουν τις δικές τους λίστες με αντικείμενο τους λογαριασμούς που τους ενδιαφέρουν. Μάθετε γιατί πρέπει να το δοκιμάσετε στο δικό σας εταιρικό λογαριασμό στο Twitter.
Η δημιουργία μιας λίστας στο Twitter είναι ένας οργανωμένος τρόπος για να βρείτε, να παρακολουθήσετε και να αλληλεπιδράσετε με τους ανθρώπους ή τις εταιρείες που σας ενδιαφέρουν.
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι πολύ απλή. Αρχικά, κάντε κλικ στο avatar σας και επιλέξτε "Lists". Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Create new list" που βρίσκεται στο δεξί sidebar. Δώστε όνομα στη λίστα σας και περιγράψτε το περιεχόμενό της συμπληρώνοντας τα πεδία "List Name" και "Description". Τέλος, επιλέξτε αν η λίστα σας θα είναι Public ή Private και αποθηκεύστε την επιλέγοντας "Save List".
Φυσικά, μια λίστα δεν έχει αξία αν δεν είναι συμπληρωμένη, γι' αυτό προσθέστε σε αυτήν τους λογαριασμούς που ανταποκρίνονται στην περιγραφή της. Για να προσθέσετε έναν Twitter λογαριασμό στη λίστα σας, κατευθυνθείτε στο προφίλ του, κάντε κλικ στο εικονίδιο με το γρανάζι ("Settings"), επιλέξτε "Add or remove from lists" και τη λίστα όπου θέλετε να προστεθεί.
Αφού λοιπόν μάθατε πώς να φτιάξετε τις δικές σας Twitter lists, ας δούμε τρεις τρόπους για να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησής σας:
Δημιουργήστε μια λίστα με τους leaders του κλάδου στον οποίο ανήκει η επιχείρησή σας και παρακολουθήστε τη δραστηριότητά τους στο Twitter.
Χρησιμοποιήστε τη λίστα σας για να «χτίσετε» μια σχέση με αυτούς τους ανθρώπους: κάντε retweet στο περιεχόμενο που αναρτούν, κάντε τους mention στα δικά σας tweets και προσπαθήστε να απαντάτε στις ερωτήσεις τους και να λαμβάνετε μέρος στους διαδικτυακούς διαλόγους που ξεκινούν από κάποια ερώτησή τους.
Ακόμα, μπορείτε να μοιραστείτε τη λίστα σας με τους followers σας, προσθέτοντας έτσι αξιοπιστία στο λογαριασμό σας στο Twitter.
Το Twitter είναι μια αστείρευτη πηγή πληροφοριών για κάθε θέμα ή κλάδο. Για να μη χάνεστε στον καταιγισμό tweets που συνθέτουν το timeline σας, δημιουργήστε μια λίστα για να παρακολουθείτε τα νέα και τις εξελίξεις στους τομείς που πραγματικά σας αφορούν.
Προσθέστε στη λίστα σας τα πιο επιδραστικά websites του κλάδου που σας ενδιαφέρουν και μην ξεχνάτε να την εμπλουτίζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα με νέες πηγές, για μια πραγματικά σφαιρική ενημερωτική εμπειρία.
Τα social media δεν έχουν αλλάξει μόνο τον τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις και τα brands. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσω των social media είναι πλέον μια καθιερωμένη πρακτική, η οποία όταν πραγματοποιείται μεθοδευμένα αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις στους πελάτες.
Επειδή είμαστε σίγουροι ότι κι εσείς θέλετε να κρατάτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους, σας προτείνουμε να δημιουργήσετε μια λίστα στο Twitter με τους χρήστες που έρχονται συχνά σε επαφή μαζί σας για να λάβουν πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ή να κάνουν κάποιο θετικό ή αρνητικό σχόλιο.
Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε τη δραστηριότητα των πελατών σας και να δείξετε το ανθρώπινο πρόσωπο της εταιρείας σας αλληλεπιδρώντας με το περιεχόμενο που αναρτούν. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να έρθετε απευθείας σε επαφή μαζί τους και να τους ενημερώσετε προσωπικά για μια προσφορά που μπορεί να τους ενδιαφέρει. Έτσι, αποδεικνύετε στους αφοσιωμένους πελάτες σας ότι είναι σημαντικοί για εσάς και κερδίζετε την εμπιστοσύνη τους.
Με τη συνεχόμενη ροή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και την αδιάκοπη δραστηριότητα των χρηστών του Twitter, οι λίστες είναι ένα πρώτης τάξεως εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα πλαίσια μιας μεθοδευμένης στρατηγικής για την αποτελεσματική παρουσία σας στα Social Media και ειδικά στο Twitter.
Για να ανακαλύψετε ακόμα περισσότερους τρόπους για να κάνετε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει στον κόσμο των 140 χαρακτήρων, δεν έχετε παρά να κατεβάσετε το νέο μας eBook "Social Media Marketing: Twitter Edition".