Είτε ανήκετε στο στρατόπεδο του marketing είτε είστε ταγμένοι στις πωλήσεις, ένα πράγμα είναι σίγουρο: οι στρατηγικές και στα δυο πεδία εξελίσσονται διαρκώς! Και ενώ αρκετές επιχειρήσεις έχουν δει αποτελέσματα, αναθεωρώντας τη στρατηγική τους και υιοθετώντας νέες πρακτικές, άλλες δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στις νέες προκλήσεις που έχουν δημιουργηθεί. Ευτυχώς όμως, υπάρχει μια μεθοδολογία που ήρθε για να μείνει και να βοηθήσει τα τμήματα marketing και πωλήσεων να επιτύχουν τους στόχους τους...
...και ονομάζεται inbound marketing! Τι μπορεί να προσφέρει σε μια επιχείρηση που προσπαθεί να αποκτήσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού στο οποίο απευθύνεται και να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με νέους και υπάρχοντες πελάτες;