Το 2020 είναι χρονιά αλλαγών. Κάτι που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη στα επόμενα βήματα που αφορούν τη social media marketing στρατηγική σας, καθώς οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν τη συμπεριφορά του κοινού σας. Τα στατιστικά που ακολουθούν, θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη άποψη σχετικά με τις ευκαιρίες που κρύβονται.
Τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά μας. Μάλιστα, την περίοδο της πανδημίας, που σε παγκόσμιο επίπεδο οι άνθρωποι καλούνται να εφαρμόσουν το social distancing, τα social media καλύπτουν αυτό το κενό και κρατούν ανοιχτή την επικοινωνία. Επίσης, συνεχίζουν να αποτελούν πηγή ενημέρωσης για την επικαιρότητα (αναφορικά με τον κορωνοϊό ή και όχι). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πλέον οι χρήστες καταναλώνουν πολύ περισσότερο περιεχόμενο και χρόνο στα social media.
Τώρα, που στην Ελλάδα εφαρμόζεται σταδιακή χαλάρωση των μέτρων είναι ευκαιρία για επανεκκίνηση!
Είναι ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε τη social media marketing στρατηγική σας λαμβάνοντας υπόψη ότι η επόμενη μέρα απαιτεί επίκαιρη επικοινωνία, ενσυναίσθηση, χτίσιμο της σχέσης εμπιστοσύνης με τα κοινά σας από την αρχή και επικοινωνία σε όλο το φάσμα του κοινού, γιατί we are all in this together.
Είναι ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε τη social media marketing στρατηγική σας λαμβάνοντας υπόψη ότι η επόμενη μέρα απαιτεί επίκαιρη επικοινωνία, ενσυναίσθηση, χτίσιμο της σχέσης εμπιστοσύνης με τα κοινά σας από την αρχή και επικοινωνία σε όλο το φάσμα του κοινού, γιατί we are all in this together.
Μπορεί η παραπάνω περίοδος να μην είναι ενδεικτική, όμως ενδέχεται μία μερίδα του κοινού να διατηρήσει τις νέες αυτές συνήθειες και το επόμενο διάστημα.
Τα παρακάτω στατιστικά θα σας δώσουν μια εικόνα για τη χρήση των social media το τελευταίο διάστημα πριν την πανδημία.
Όπως αναφέρθηκε και στην εισαγωγή, οι συνήθειες των χρηστών στην Ελλάδα έχουν αλλάξει. Ο χρόνος που ξοδεύουν online έχει αυξηθεί το ίδιο και η ποσότητα του περιεχομένου που καταναλώνουν.
Ας δούμε όμως παρακάτω τι ισχύει σε διεθνές επίπεδο και ανεξάρτητα από την πανδημία. Ποια είναι τα σημαντικότερα στατιστικά για τα Social Media;
Σύμφωνα με το Hootsuite:
✔️ Tο 47,1% των Ελλήνων χρησιμοποιεί περισσότερο τα social media σήμερα σε σχέση με 3-4 μήνες πριν. (Metron Analysis)
✔️ Οι χρήστες 35 έως 44 ετών συνδέονται καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ποσοστό 66%, στις ηλικίες 45 έως 54 ετών το ποσοστό καθημερινής χρήσης πέφτει στο 55%. (ΣΕΠΕ)
✔️ 6 στους 10 Έλληνες χρήστες δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν καθημερινή ασχολία. (ΣΕΠΕ)
✔️ Το 54% των χρηστών που χρησιμοποιούν τα social media για browsing τα χρησιμοποιεί και για αναζήτηση προϊόντων. (GlobalWebIndex)
✔️ Το 77% των marketers συμφωνεί ότι τα social media είναι κάπως ή πολύ αποτελεσματικά. (Buffer)
✔️ To Facebook συνεχίζει να έχει την πρωτιά ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα, καθώς συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό χρηστών, που ανέρχεται στα 2.498 δισ. (Statista)
✔️ Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κανάλι social media για τους marketers προσφέροντας το υψηλότερο ROI. (HubSpot)
✔️ 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν παρουσία στο Instagram. (Instagram)
✔️ 30 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν παρουσία στο LinkedIn. (Hootsuite)
✔️ Μία διαφήμιση στο LinkedIn μπορεί να προσεγγίσει το 12% του παγκόσμιου πληθυσμού. (Hootsuite)
✔️ To 24% των ανδρών χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιεί Twitter. (Pew Research)
Τέλος, στη Wedia πιστεύουμε ότι η προσέγγιση της Social Media Marketing στρατηγικής των εταιρειών που στοχεύουν στην ανάπτυξη πρέπει να έχει επιχειρηματικό προσανατολισμό. Να βασίζεται, δηλαδή, σε ξεκάθαρους επιχειρηματικούς στόχους και βάσει αυτών να κρίνεται η αποτελεσματικότητά της. Κατεβάστε το eBook που βρίσκεται παρακάτω για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τη μεθοδολογία μας ή επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας.