To νέο website του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Α.Ε. (ΚΠΙΣΝ) αποτελεί μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή εικόνα του ΚΠΙΣΝ, όχι μόνο ως αρχιτεκτονική προσέγγιση, αλλά και ως πυλώνας εκπαίδευσης και ανάπτυξης.
Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για ένα ακόμα μεγάλο έργο... made by Wedia. Στοχεύοντας στην υποστήριξη δυναμικών εταιρειών και οργανισμών στην εκτέλεση στρατηγικών ψηφιακής ανάπτυξης, υλοποιούμε ολοκληρωμένες MarTech (Marketing + Technology) λύσεις που συνδυάζουν διεθνή best practices από διάφορους τομείς.
Στα πλαίσια αυτά, συνεργαστήκαμε με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Α.Ε. (ΚΠΙΣΝ) για τον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας του: www.snfcc.org. Η νέα ιστοσελίδα του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Α.Ε. (ΚΠΙΣΝ) σχεδιάστηκε με στόχο τη μεταφορά των αξιών της συμμετοχικότητας και του ανήκειν, που ο επισκέπτης βιώνει στον φυσικό χώρο του ΚΠΙΣΝ, και στο online περιβάλλον του.
Η πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε
Απευθυνόμενο σε πολλά κοινά, το site θα έπρεπε να μπορεί να φιλοξενήσει όλες τις πληροφορίες και τα εργαλεία που χρειάζεται το κάθε κοινό, προσαρμοζόμενο ανάλογα στις ανάγκες του επισκέπτη.
Το δεύτερο σημαντικό ζητούμενο ήταν οι αξίες, η αρχιτεκτονική και το ανοιχτό περιβάλλον να αποτυπώνονται online, δημιουργώντας μια digital εμπειρία που να θυμίζει επίσκεψη στον πραγματικό χώρο του πάρκου.
Η λύση που δώσαμε
Η ομάδα μας υλοποίησε ένα site που αποτυπώνει τα αρχιτεκτονικά σχήματα και το φυσικό περιβάλλον που συνθέτουν το ΚΠΙΣΝ, μαζί με τον ανοιχτό χαρακτήρα και τους πολυλειτουργικούς χώρους.
Εφαρμόσαμε την αισθητική ταυτότητα και στην υλοποίηση της εφαρμογής Διαχείρισης Μελών όπου η ομάδα του Technical Development ανέπτυξε ένα πολύπλοκο και πλήρως δυναμικό σύστημα εγγραφής και διαχείρισης μελών.
Πιο συγκεκριμένα, οι ομάδες μας εργάστηκαν ως ακολούθως, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας σε κάθε επίπεδο:
Ανασχεδιασμός που βασίστηκε σε εκτενές online user research
Λαμβάνοντας υπόψη την πολυδιάστατη προσωπικότητα του χώρου και την ευρύτητα ενδιαφερόντων του κοινού που τον επισκέπτεται, σε συνεργασία με την ΚΠΙΣΝ Α.Ε και αφού προηγήθηκε εκτενές online user research, προχωρήσαμε στον ανασχεδιασμό του website και της εφαρμογής διαχείρισης του Προγράμματος Μελών.
Οι ανάγκες του επισκέπτη στο επίκεντρο
Η ομάδα User Experience Design, λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη ανάγκη του χρήστη είναι η αναζήτηση πληροφοριών για την επίσκεψή του, για τα events, για το πώς θα φτάσει στο χώρο, στο site δόμησε την πληροφορία με στρατηγικό τρόπο και με χρήση calendar, στο οποίο δίνεται επιλογή αναζήτησης και σύμφωνα με το ενδιαφέρον, το ηλικιακό γκρουπ και την ημέρα της εβδομάδας.
Με αυτόν τον τρόπο, είναι εμφανή και εύκολα διαθέσιμα σε όλους τους επισκέπτες το αναλυτικό ημερολόγιο εκδηλώσεων με πολλαπλά δυναμικά φίλτρα επιλογής, όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την οργάνωση επισκέψεων και συμμετοχής σε συναυλίες, εκθέσεις, εργαστήρια, καθώς και αμέτρητες άλλες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Σχεδιασμός βάσει των αξιών και της ταυτότητας
Το τμήμα User Interface Design σχεδίασε εμπνεόμενο από τον συμβολισμό της οροφής του κτιρίου του ΚΠΙΣΝ, που είναι κεκλιμένη και συμβολίζει τη δυναμική που ασταμάτητα μεγαλώνει. Έτσι, το κύριο μενού του site σχεδιάστηκε κι αυτό κεκλιμένο, δίνοντας μια ανοιχτή δυναμική στο design, που υποστηρίζει παράλληλα τις αξίες της διαφάνειας και του ανήκειν με χρήση white space, μεγάλων φωτογραφιών και grid background, ώστε να αποτυπώνεται όσο πιο πιστά μια βόλτα στο χώρο και στο πάρκο του Ιδρύματος.
Ανάδειξη της συμμετοχικότητας με ενοποίηση πλατφορμών εγγραφής μέλους
Η ομάδα Technical Development ένωσε τις online και offline πλατφόρμες εγγραφής σε έναν tailor made μηχανισμό που εξυπηρετεί διπλό σκοπό: τις ανάγκες προώθησης (email campaigns, membership promotions) και τις επιχειρηματικές ανάγκες (πληρωμές, στατιστικά, analytics, κλπ), αξιοποιώντας αναγνωρισμένες τεχνολογίες και frameworks.
Ο επισκέπτης του website μπορεί να ενημερωθεί για την ιστορία και την αρχιτεκτονική σκέψη πίσω από τον σχεδιασμό του ΚΠΙΣΝ, τα πολλαπλά επίπεδα περιβαλλοντικής βιωσιμότητας που έχουν ενσωματωθεί σε αυτό, αλλά και τα προνόμια του Προγράμματος Μελών, ενώ μπορεί να εγγραφεί online και να αποκτήσει άμεσα ατομική ή οικογενειακή συνδρομή μέλους.
Η ολοκληρωμένη διαδικτυακή εικόνα θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση. Πολλές φορές, όμως, αποτελεί πρόκληση - εκτός κι αν έχετε τους κατάλληλους συνεργάτες ανάπτυξης.