Δεν είστε σίγουροι για την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα οφέλη μιας εταιρικής σελίδας στο Facebook; Σκεφτήκατε ποτέ ότι οι καταναλωτές προτιμούν να επισκέπτονται τη Facebook σελίδα αντί για το website της εταιρείας σας;
Σύμφωνα με το Social Times, τα αποτελέσματα έρευνας τεσσάρων ετών έδειξαν ότι οι Facebook fans της σελίδας μιας μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων αγοράζουν, κατά μέσο όρο, 125 περισσότερα είδη από τους πελάτες του καταστήματος που δεν έχουν κάνει Like στη σελίδα.
Είναι πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο ανήκει ή το μεγεθός της, να αντιληφθεί τη σημασία των μέσω κοινωνικής δικτύωσης και του social commerce.
1.35 δισεκατομμύρια χρήστες ήδη έχουν γίνει μέλη του Facebook! Πριν το Facebook, το «μου αρέσει» (Like) ήταν απλά μια ακόμη λέξη για να δηλώσει ο κόσμος τις προτιμήσεις ή τα συναισθήματά του. Το Facebook έδωσε μια άλλη διάσταση στο «Like» και δημιούργησε ένα νέο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των καταναλωτών και των εταιρειών.
Εάν ψάχνετε έναν και μόνο λόγο για τον οποίο η εταιρεία σας πρέπει να έχει ενεργή παρουσία στα social media, αυτός ο λόγος είναι το γεγονός ότι εκεί είναι το σημείο όπου βρίσκονται πλέον σχεδόν όλοι οι καταναλωτές.
Το Facebook είναι σταθερά ο πρωταθλητής των social media στις προτιμήσεις του κοινού.
Αν δούμε τα πράγματα από επιχειρηματική σκοπιά, θα διακρίνουμε τους παρακάτω κύριους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις επιλέγουν να είναι στο Facebook:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που επικοινωνούν οι εταιρείες με τους καταναλωτές. Τα τελευταία χρόνια το Facebook έχει δημιουργήσει νέα χαρακτηριστικά που βοηθούν τις εταιρείες να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές, όπως η δημιουργία σελίδων για εταιρείες, η δυνατότητα των καταναλωτών να γίνουν fan, οι διαγωνισμοί και η προσθήκη των ads.
Το Facebook βοηθάει τις εταιρείες να φτιάξουν και να μεταφέρουν ιστορίες στους καταναλωτές. Είναι ένα μέσο που σας προσφέρει πoλλές δυνατότητες για branding, αναγνωρισιμότητα και προβολή της δημιουργικότητάς σας. Το Mashable αναφέρει σχετικά ότι «η σελίδα μιας εταιρείας στο Facebook στοχεύει λιγότερο στις πωλήσεις και περισσότερο στην μεταφορά μιας αληθινής ιστορίας. Η κάθε επιχείρηση μπορεί να προβάλλει τα χαρακτηριστικά που την διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και να επικοινωνήσει με τους fan της δημοσιεύοντας φωτογραφίες, βίντεο και αποκλειστικά νέα σε πραγματικό χρόνο».
Συνεπώς, όταν κάποιος κάνει Like στη σελίδα σας, αυτό σημαίνει ότι τους ενδιαφέρει αυτό που έχετε να τους πείτε. Αυτό ισχύει πλέον ακόμα περισσότερο, ειδικά μετά την οριστική κατάργηση του Like-gating, δηλαδή των πρακτικών με τις οποίες οι σελίδες «εξανάγκαζαν» τους χρήστες να κάνουν Like για να αποκτήσουν πρόσβαση στο περιεχόμενό τους.
Περαιτέρω, η εταιρική σελίδα στο Facebook είναι ένα ιδανικό μέσο για να καταφέρετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του website σας. Μοιραστείτε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας μέσω FB posts, που θα περιέχουν links προς τις σελίδες του site σας. Προσελκύοντας με αυτόν τον τρόπο περισσότερους επισκέπτες στο site σας, αυξάνετε ταυτόγχρονα και τον αριθμό των υποψήφιων πελατών σας.
Υπάρχουν άπειροι οδηγοί στο Internet με συμβουλές και πρακτικές που υπόσχονται να αυξήσουν τον αριθμό των Likes και το engagement μιας εταιρικής FB page, αλλά το κλειδί της επιτυχίας δεν είναι άλλο από τη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου. Όπως έχει δηλώσει κι ο ειδικός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Dan Zarella: «Στο Facebook το οπτικό περιεχόμενο τα πάει αρκετά καλά. Είναι σημαντικό να έχετε πάθος και δική σας ταυτότητα».
Παρατηρήστε το περιεχόμενο της εταιρικής σελίδας σας. Παίρνετε τα αναμενόμενα Like; Αλληλεπιδρά το κοινό της σελίδας με το περιεχόμενο που αναρτάτε; Κάντε αλλαγές, πειραματιστείτε και βρείτε τι αρέσει πραγματικά στο κοινό της εταιρείας σας.
Να θυμάστε ότι το 73% των καταναλωτών έχει κάνει unlike σε εταιρείες εξαιτίας συχνών αναρτήσεων, έλλειψης ενδιαφέροντος, κακής εμπειρίας ή αν ντρέπονται που έχουν κάνει Like στη σελίδα. Γι' αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε τους «Κανόνες Σωστής Εταιρικής Συμπεριφοράς» στο Facebook.
Ο κόσμος των Social Media αλλάζει μέρα με τη μέρα και προσφέρει στις εταιρείες νέες δυνατότητες για marketing, προβολή, αύξηση των πωλήσεων και επαφή με το κοινό τους. Γι' αυτό μείνετε συντονισμένοι στο blog μας για να μάθετε ακόμα περισσότερα για τα Social Media και το Digital Marketing.