Πολλοί πιστεύουν ότι η απάντηση στο πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αποκτήσει μια επιχείρηση CRM είναι εξίσου πολύπλοκη με την απάντηση στο ερώτημα με το αυγό και την κότα. Τι έρχεται πρώτο: ένας αξιόλογος αριθμός πελατών ή ένα λογισμικό CRM;
Οι περισσότερες νέες επιχειρήσεις τείνουν να πιστεύουν ότι πρώτα πρέπει να αποκτήσουν έναν ικανοποιητικό αριθμό πελατών και μετά να αποκτήσουν ένα λογισμικό CRM προκειμένου να τους διαχειρίζονται. Σαν σκεπτικό είναι σωστό, όμως αυτό που δεν λαμβάνουν υπόψη είναι το πόσα χάνουν στην πορεία.
Εκτός από το κόστος που μπορεί να έχει ένα CRM λογισμικό, έχετε σκεφτεί ποτέ το κόστος που έχουν στις πωλήσεις σας τα spreadsheets που χρησιμοποιείτε προκειμένου να οργανώσετε το ήδη υπάρχον πελατολόγιό σας; Μπορεί να σας κοστίζει πελάτες και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό, το οποίο μπορείτε εύκολα να διορθώσετε.
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε
- Σύγχυση. Όταν χρησιμοποιείτε spreadsheets κινδυνεύετε να χαθεί σημαντική πληροφορία και φυσικά είναι πολύ δύσκολο αυτή η πληροφορία να μοιραστεί σε όλα τα τμήματα, ώστε όλοι να δουλεύουν προς την επίτευξη των ίδιων εμπορικών σκοπών.
- Δεν προάγετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Αυτή η αλληλεπίδραση θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους πελάτες και να ξεκινήσετε να χτίζετε μαζί τους βαθύτερες σχέσεις. Πράγμα αδύνατον εάν δεν είστε σε θέση να απαντάτε άμεσα και αποτελεσματικά, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον τους.
- Δεν χτίζετε πελατειακές σχέσεις. Η ταχύτητα με την οποία πραγματοποιούνται αλληλεπιδράσεις με το κοινό έχει πλέον αλλάξει. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε την απαραίτητη πληροφορία διαθέσιμη με το πάτημα ενός κουμπιού για να μπορείτε να διανέμετε τη σωστή πληροφορία, στο σωστό κανάλι και να μετατρέψετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών του website σας σε πελατειακή σχέση.
Πώς θα τις ξεπεράσετε με τη βοήθεια του HubSpot CRM, που παρέχεται δωρεάν
Όπως έχει δηλώσει και ο Breant Leary, co-founder and partner της CRM Essentials μια σύγχρονη στρατηγική engagement απαιτεί σύγχρονη τεχνολογία για να εφαρμοστεί. Επίσης, πρόσθεσε ότι "τα spreadsheets είναι ιδανικά για να διαχειρίζονται πληροφορίες, όχι για να χτίζουν σχέσεις".
Και εδώ έρχονται οι πλατφόρμες CRM να δώσουν τη λύση, αφού σας λύνουν τα χέρια αυτοματοποιώντας κάποιες χρονοβόρες ενέργειες, ενώ παράλληλα σας δείχνουν πού βρίσκονται οι νέες ευκαιρίες πώλησης για να επικεντρωθείτε σε αυτές. Ενημερωθείτε για τα οφέλη του CRM και αποκτήστε έναν πραγματικό σύμμαχο!
Τέλος, θα χαρείτε να μάθετε ότι το μόνο που θα χρειαστεί να επενδύσετε για την απόκτηση ενός CRM είναι χρόνος για να το μάθετε καλύτερα! Το κορυφαίο CRM της HubSpot παρέχεται εντελώς δωρεάν, ενώ με την καθοδήγησή μας, ως Gold Partners της HubSpot, θα μπορέσετε να λάβετε τη σχετική ενημέρωση για το πώς μπορείτε να πετύχετε τους εμπορικούς σκοπούς της επιχείρησής σας μέσω μιας λύσης CRM, σε συνδυασμό με σύγχρονες τακτικές digital marketing.