Στην digital εποχή, όποια πέτρα κι αν σηκώσεις θα βρεις από κάτω τη λέξη mobile! Συνεπώς, αν ένα εταιρικό website δεν είναι mobile optimized, τότε είναι σχεδόν ανύπαρκτο στη συνείδηση του ιντερνετικού κοινού.
Αν, μετά την αμέσως προηγούμενη πρόταση, δεν είστε ακόμα 100% σίγουροι ότι χρειάζεστε ένα website που να είναι σχεδιασμένο και υλοποιημένο για να εμφανίζεται σωστά σε mobile συσκευές, ακολουθούν τρεις βασικοί λόγοι που το καθιστούν απλά 100% απαραίτητο:
Από τους γονείς, που ρωτάνε πώς μπορούν να βάλουν «αυτό το Viber», μέχρι τους millenials που παίζουν όλα τα apps στα δάχτυλα, το 80% των χρηστών του Internet σερφάρει μέσω smartphone! Αυτό το σαρωτικό ποσοστό σημαίνει ότι ένα mobile-optimized website καθιστά μια εταιρεία ανταγωνιστική στη σημερινή mobile αγορά.
Όπως είναι λογικό, οι mobile αγοραστές διαφέρουν από τους παραδοσιακούς καταναλωτές, ακόμα και από αυτούς που πραγματοποιούν αγορές online μέσω desktop. Ενώ οι τελευταίοι έχουν χρόνο να κάνουν μια λεπτομερή έρευνα αγοράς, οι χρήστες mobile είναι συνήθως εν κινήσει και θέλουν η πλοήγησή τους να είναι γρήγορη και αποτελεσματική. Έτσι, όταν μπαίνουν σε ένα website, το οποίο αργεί να φορτώσει και δεν είναι responsive, ο εκνευρισμός είναι η φυσιολογική αντίδρασή τους. Κι είναι γνωστό ότι αυτό το συναίσθημα δεν οδήγησε ποτέ κανέναν στην πραγματοποίηση κάποιας αγοράς ούτε στη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα σε μια εταιρεία και έναν πιθανό πελάτη.