To LinkedIn Conversion Tracking σας βοηθά να έχετε καλύτερη εποπτεία της απόδοσης διαφημίσεων που τρέχετε στο LinkedIn σε σχέση με το website σας και σήμερα θα μάθετε πώς να το χρησιμοποιείτε σωστά.
Το πολυαναμενόμενο feature του LinkedIn βρίσκεται στη διάθεση των B2B marketers εδώ και περίπου δύο μήνες. Αυτό το κομμάτι κώδικα σας επιτρέπει πλέον να γνωρίζετε εάν οι διαφημίσεις που τρέχετε στο LinkedIn και που υπηρετούν συγκεκριμένα conversion goals, τα οποία πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες landing pages του website σας, έχουν αποτέλεσμα.
Πιο αναλυτικά, μέσω του conversion tracking μπορείτε να παρακολουθείτε πόσα leads, πόσα downloads, πόσες αγορές και πόσες εγγραφές έχουν προκύψει από τις καμπάνιες που τρέχετε στο LinkedIn. Έτσι, έχετε τη δυνατότητα να μελετήσετε την απόδοσή τους σε σχέση με τα conversions και να προσαρμόσετε το status της καμπάνιας, τα bids και το budget ανάλογα.
Επειδή δεν υπάρχει τίποτα πιο αποτελεσματικό από μια διαφήμιση που έχει υλοποιηθεί σωστά, παρακάτω αναφέρονται 4 πράγματα που πρέπει να γνωρίζει οποιοσδήποτε θέλει να ασχοληθεί με το conversion tracking στο LinkedIn.
Αρχικά θα πρέπει να τοποθετήσετε το insight tag στο website με το οποίο αλληλοεπιδρούν οι διαφημίσεις σας στο LinkedIn. Προτείνω να χρησιμοποιήσετε το Google Tag Manager, ένα δωρεάν εργαλείο της Google που σας επιτρέπει να ελέγχετε όλα τα web-tracking scripts σας από ένα μέρος. Επίσης, μπορείτε να προσθέτετε νέα tracking sources (π.χ. το Facebook) όποτε το επιθυμείτε, χωρίς να έχετε γνώσεις web development.
1. Συνδεθείτε με το Google Tag Manager και δημιουργήστε νέο Tag.
2. Επιλέξτε το πεδίο “LinkedIn Insight” από το dropdown menu.
3. Αντιγράψτε το Conversion tracking Insight ID που θα βρείτε το LinkedIn Campaign Manager και προσθέστε το στο πεδίο με την ένδειξη “Tag Manager”.
Τώρα, μπορείτε να προσαρμόσετε το insight tag σας στις ανάγκες της επιχείρησής σας ώστε να παρακολουθείτε τα conversions, όπως κάνετε και με τα goals στο Google Analytics.
Τα νέα metrics του LinkedIn σχετικά με την απόδοση, προσφέρουν περισσότερα insights για το κατά πόσον οι διαφημίσεις σας επηρεάζουν τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Παράλληλα, σας δίνουν τη δυνατότητα να πάρετε πιο σωστές και μελετημένες αποφάσεις, ειδικά όταν πρόκειται για βελτιστοποίηση σχετικά με το return on ad spend (ROAS).
Βάση αυτών, μπορείτε να έχετε μια καλύτερη εικόνα για τα κοινά και τις διαφημίσεις που φέρνουν τα περισσότερα conversions.
Ας δούμε λοιπόν τι πληροφορίες προσφέρει το κάθε ένα από αυτά τα metrics σύμφωνα με το LinkedIn:
Κάθε λογαριασμός για LinkedIn ads θα πρέπει να έχει το δικό του insight tag στο website με το οποίο αλληλοεπιδρά. Μόλις τοποθετήσετε το tag σας και επιλέξετε τα conversions που σας αφορούν σειρά έχει να τα ενώσετε με μια καμπάνια.
Ακολουθήστε τη συνηθισμένη διαδικασία και μην παραλήψετε να επιλέξετε conversion, όπως στις εικόνες που ακολουθούν:
1o Bήμα:
2o Bήμα:
Επίσης, μπορείτε να συνδέσετε τους νέους τύπους conversions με τις ήδη υπάρχουσες καμπάνιες σας στο LinkedIn ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
1. Επιλέξτε την καμπάνια στην οποία θέλετε να τοποθετήσετε ένα conversion.
2. Επιλέξτε το πεδίο “Select Conversions”.
Τα περισσότερα social ad networks ακολουθούν αυτήν την πρακτική για να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Άλλωστε μια σωστά υλοποιημένη καμπάνια μπορεί πράγματι να αυξήσει τις πωλήσεις σας γι’ αυτό η λήψη των παραπάνω metrics παίζει σημαντικό ρόλο για τη βελτιστοποίησή τους.
Το LinkedIn σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τα ποσοστά των view-through και των post-click conversions μέσα από δύο ξεχωριστές στήλες. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε εύκολα να καταλάβετε πόσοι έκαναν convert κατευθείαν από τις διαφημίσεις σας και πόσους απλώς τους βοήθησαν οι διαφημίσεις. Με αυτές τις πληροφορίες μπορείτε να μοιράσετε το budget σας ανάλογα με τους στόχους του κάθε conversion. Επίσης, σας προσφέρει ένα χρονικό περιθώριο (attribution window) διάρκειας 30 ημερών κατά τη διάρκεια του οποίου μπορείτε να μετρήσετε από το τελευταίο impression ή link clickthrough που οδήγησε στην εκάστοτε επιθυμητή ενέργεια.
Η νέα λειτουργικότητα που έφερε μαζί του αυτό το feature του LinkedIn σας δίνει την ευκαιρία να κατανοήσετε καλύτερα την αποτελεσματικότητα των καμπανιών που τρέχετε, αλλά και για το κατά πόσον αυτή επηρεάζει τα σημαντικά metrics για την επιχείρησή σας. Τώρα που μάθατε πώς να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που κρύβει αυτό το «εργαλείο» το μόνο που μένει είναι να τις αξιοποιήσετε!