Ξέρατε ότι το 50% των ποιοτικών leads μιας επιχείρησης δεν είναι έτοιμο να πραγματοποιήσει κάποια αγορά; Πώς μπορείτε να προσεγγίσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες; Με μια στρατηγική lead nurturing!
Επενδύσατε χρόνο, χρήμα και πνευματική ενέργεια για να σχεδιάσετε και να υλοποιήσετε μια lead generation στρατηγική για την εταιρεία σας και τώρα συνειδητοποιείτε ότι τα leads που συγκεντρώνετε δεν είναι όλα έτοιμα να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας;
Όχι, αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος ή έχετε παραλείψει κάποιο σημαντικό βήμα που θα σας φέρει πιο κοντά σε ποιοτικά leads! Απλώς, όπως αναφέραμε και παραπάνω, τα μισά leads δεν είναι ακόμα έτοιμα να πραγματοποιήσουν μια αγορά, παρότι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Πού οφείλεται αυτός ο δισταγμός; Ένας λόγος είναι ότι μπορεί να μην έχουν καταλάβει ακόμα τον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας μπορούν να τους βοηθήσουν να ικανοποιήσουν μια ανάγκη τους. Άλλος λόγος μπορεί να είναι το ότι θέλουν περισσότερες πληροφορίες και χρόνο για να συγκρίνουν τιμές online, ώστε να καταλήξουν στην πιο συμφέρουσα επιλογή.