Αν γνωρίζετε πώς θέλετε να μοιάζει το νέο website σας, έχετε βρει τα μηνύματα που πρέπει να περιέχει και είστε σε αναζήτηση του agency που θα το υλοποιήσει, έχουμε κάτι να μοιραστούμε μαζί σας κάποια tips σχετικά με την κατασκευή ιστοσελίδων.
'Ενα πλήρες website δεν πρέπει να είναι μόνο όμορφο, εύχρηστο και λειτουργικό, θα πρέπει - αν σας ενδιαφέρει φυσικά - να μπορεί να μετατρέπει τους επισκέπτες σας σε επαφές και γιατί όχι, σε πελάτες.
Σε πολλές περιπτώσεις ακούμε δικούς μας πελάτες να παραπονιούνται ότι δεν έχουν αρκετή επισκεψιμότητα, ή ότι τελικά η επισκεψιμότητα που έχουν δεν μεταφράζεται σε πωλήσεις. Κάποιοι από αυτούς διαχειρίζονται online υπηρεσίες, e-Shops ή corporate/brand websites και θα ήθελαν να κερδίζουν κάτι παραπάνω από την επένδυση που έχουν κάνει στο website τους.
Εάν συμφωνείτε και εσείς με αυτό το σκεπτικό θα πρέπει να προσπαθήσετε να κατανοήσετε αντίστοιχα τον τρόπο που σκέφτονται και αποφασίζουν οι δικοί σας πελάτες. 'Αλλωστε, γι΄αυτούς υλοποιήσατε το website σας και αυτούς πρέπει να εξυπηρετεί. Τα δικά τους προβλήματα πρέπει να λύνει και όχι να ικανοποιεί μόνο τις ανάγκες προβολής των εσωτερικών τμημάτων σας.
Κατασκευή site: Φτιάξτε τα δικά σας επιθυμητά μονοπάτια πλοήγησης
Ξεκινήστε λοιπόν να χτίζετε τη δομή του, τις σελίδες και τα μενού πλοήγησης έχοντας στο μυαλό σας τα ερωτήματα που έχουν oι δυνητικοί πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας (FAQs), αυτά που τους έκαναν να επισκεφτούν αρχικά στο site σας, αυτά που αναζήτησαν στην Google πριν καταλήξουν σε σας, ή αυτά που διάβασαν στο Facebook timeline τους και τους τράβηξαν την προσοχή.
Σχεδιάστε νοητά τα μονοπάτια πλοήγησης μεταξύ των ενοτήτων του website σας, σαν να παίρνατε τον επισκέπτη σας από το χέρι και να τον καθοδηγούσατε εύκολα, χωρίς περιττές κινήσεις, στο περιεχόμενό σας. Το περιεχόμενο αυτό θα πρέπει να του προσφέρει αρχικά χρήσιμες και βασικές πληροφορίες, δίνοντάς του παράλληλα την επιλογή να περιηγηθεί σε επόμενες σελίδες για να μάθει περισσότερα.
Τέλος, μη ξεχάσετε να δημιουργήσετε τις κατάλληλες ευκαιρίες με το κατάλληλο περιεχόμενο για τη συλλογή στοιχείων του επισκέπτη σας, με τη βοήθεια Landing Pages, ώστε να συνεχίσετε την επικοινωνία μαζί του ευελπιστώντας να γίνει τελικά πελάτης σας.
Δείτε επίσης σχετικά άρθρα από το Blog μας: