Wedia Digital Marketing Agency - Academy Blog

Η About us σελίδα σας όταν κατασκευάζετε την ιστοσελίδα σας

Written by Marlen Derian | 08 Δεκ 2015

Ποιος είναι ο πρωταρχικός στόχος για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας; 
Η καλύτερη προώθηση της επιχείρησής σας.
 
Και πώς επιτυγχάνεται αυτό;
 
Μα φυσικά μέσα από τις σελίδες του
 website σας και ιδιαίτερα μέσω της σελίδας “About us” που μιλά για τους στόχους, τη φιλοσοφία και την ιστορία της εταιρείας της. Τα λέει όμως καλά;

Αν λοιπόν και εσείς βρίσκεστε στο στάδιο της δημιουργίας μιας αντίστοιχης σελίδας για το εταιρικό website σας, θα σας προτείναμε να αντλήσετε έμπνευση από μερικά παραδείγματα.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τα 7 βασικά χαρακτηριστικά μιας σελίδας “About us”:

1. Εικόνες και Γραφικά

Οι εικόνες είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία ενός website και αυτό γιατί, εάν επιλεχθούν σωστά, έχουν τη δύναμη να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών και να τους κερδίσουν.

Το ίδιο σημαντικές είναι και για τη σελίδα “About us”. Επομένως, οι φωτογραφίες που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι:

  • Εντυπωσιακές
  • Σχετικές με το περιεχόμενο
  • Ελκυστικές

Με αυτόν τον τρόπο θα αναδείξετε την προσωπικότητα της επιχείρησής σας, ενώ παράλληλα θα έχετε δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα σελίδα που θα ωθήσει τον επισκέπτη να συνεχίσει την περιήγησή του και σε επόμενες σελίδες. Για παράδειγμα, στην αντίστοιχη σελίδα του website της wedia επιλέξαμε μια εικόνα που να περιγράφει απόλυτα τις αξίες της εταιρείας: να βάζουμε συνεχώς τον πήχη ψηλότερα και να τα καταφέρνουμε χρησιμοποιώντας τις δεξιότητες και το ομαδικό πνεύμα. 

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και διάφορα γραφικά όπως infographics, gifs και videos αλλά με προσοχή ώστε να μην το παρακάνετε. Καμιά φορά τα πιο απλά πράγματα είναι και πιο αποτελεσματικά!

2. Αφήγηση μιας ιστορίας

Για να επισκέπτεται κάποιος αυτή την ενότητα σημαίνει ότι θέλει να ενημερωθεί σχετικά με το τι μπορείτε να του προσφέρετε. Παρόλα αυτά, η αναφορά στο ξεκίνημα της εταιρείας σας κάνει το brand πιο ανθρώπινο γιατί ο επισκέπτης νιώθει ότι σας γνωρίζει καλύτερα, ενώ η ιστορία τον κρατά απασχολημένο στη σελίδα σας. Αν το επιχειρήσετε, φροντίστε να ακολουθήσετε το παράδειγμα της Cadbury και να τοποθετήσετε επικεφαλίδες ώστε να σπάσετε την ιστορία σε μικρότερα τμήματα:

3. Οι αξίες της εταιρείας

Οι αξίες της εταιρείας σας αποτελούν ένα μεγάλο και σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής σας και γι’ αυτό και οι επισκέπτες/πελάτες σας ενδιαφέρονται να ενημερωθούν σχετικά με αυτές. Φροντίστε οι αξίες σας να παρουσιάζονται απλά και εύστοχα, χωρίς όμως να στερούνται συναισθήματος, έτσι ώστε να μπορούν οι αναγνώστες να ταυτιστούν και να σας εμπιστευτούν.

4. Σύντομη και περιεκτική

Είναι λογικό να θέλετε να δημιουργήσετε την καλύτερη εικόνα για την εταιρεία σας, όμως αυτό συχνά μπορεί να σας παρασύρει σε «φλύαρο» περιεχόμενο που δυστυχώς δεν πετυχαίνει το σκοπό του.

Σε αυτήν τη σελίδα στόχος σας είναι να παρουσιάσετε την εταιρεία σας, τη φιλοσοφία και τους στόχους σας με τέτοιο τρόπο ώστε να μην κουράσετε τον αναγνώστη. Άλλωστε τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!

5. Αναφορά στα κουμπιά Social Media

Πόσες φορές έχουμε πει ότι το περιεχόμενο είναι για να το μοιράζεστε; Η σελίδα “About us” δεν αποτελεί εξαίρεση ούτε σε αυτό. Με την τοποθέτηση social media buttons σε στρατηγική θέση δίνετε τη δυνατότητα στους επισκέπτες της σελίδας σας να έρθουν σε επαφή μαζί σας μέσα από τα social media κανάλια της εταιρείας. Επίσης, μια φόρμα επικοινωνίας ή ένα email δείχνει ότι είστε εκεί για να καλύψετε τις ανάγκες τους. Εάν δεν έχετε ήδη, προσθέστε την τώρα (ή όταν ολοκληρώσετε την ανάγνωση του άρθρου)!

6. Test, test, test

Η κατασκευή ιστοσελίδας δεν είναι ένα project το οποίο σταματά με το λανσάρισμα του εκάστοτε website. Χρειάζονται συνεχείς δοκιμές και βελτιώσεις ώστε να είστε σίγουροι ότι προσφέρετε το ιδανικό περιεχόμενο για τους πελάτες που θέλετε να προσελκύσετε.

Η αλήθεια είναι πως το Α/Β testing σε σελίδες όπως η “About us” είναι πιο σύνθετο γιατί δεν υπάρχει συνήθως κάποιο action στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε και να μετρήσετε  την αποτελεσματικότητά του. Όμως, ρίχνοντας μια ματιά στο χρόνο κατά τον οποίο ένας επισκέπτης παραμένει στη σελίδα σας, στο bounce rate και στις υπόλοιπες ενέργειες που πιθανό να πραγματοποιηθούν μπορείτε να αποκτήσετε μια πιο ξεκάθαρη άποψη για το τι λειτουργεί και τι όχι.

7. Γνωριμία με την Ομάδα

Κάποιες εταιρείες – μια από αυτές είναι και η wedia - αφιερώνουν ένα τμήμα της σελίδας “About us” για την παρουσίαση των ανθρώπων που δουλεύουν σε αυτήν. Έτσι ο επισκέπτης νιώθει πιο οικεία γνωρίζοντας τόσο την επαγγελματική όσο και την προσωπική πλευρά του κάθε εργαζόμενου της εταιρείας.

Γνωρίστε την ομάδα της wedia και αντλήστε έμπνευση για τη δική σας σελίδα “About us”:

Τι πρέπει να θυμάστε;

Το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε για την σελίδα “About us” του εταιρικού website σας βασίζεται στο τι προσφέρετε και στο κοινό το οποίο θέλετε να προσελκύσετε. Γι' αυτό άλλωστε δεν ξεκινήσατε την κατασκευή της ιστοσελίδας σας;

Εάν το κοινό σας είναι πιο «αναλυτικό» τότε καλό θα ήταν το περιεχόμενό σας να είναι πληροφοριακό. Εάν πάλι είναι πιο «δημιουργικό» τότε τα εντυπωσιακά videos και οι εικόνες μπορεί να τους τραβήξουν την προσοχή πιο εύκολα.

Τέλος, αν στην πορεία ανακαλύψετε και κάτι νέο, θα χαρούμε πολύ αν το μοιραστείτε μαζί μας!